Baba Lybeckin halailu ja korona!
Onko jossain varmistettu taudille immuniteetti ja se ettei sairastanut voi enää tartuttaa koronaa? Voihan sillä olla taudin aiheuttajaa vaikka vaatteissaan!
Hirvittää tuo halailu ja hehkutus ,kun ei voi sata varma olla ettei tartuta ja itse hokee etteivät ihmiset ymmärrä kuinka vakavasta taudista on kyse..
Kommentit (42)
Mikähän idea oli lähteä mediakiertueelle heti kohta, kun pääsi sängystään tolpille? Tuskin ainakaan "yleisön pyynnöstä".
Pysyisi nyt lyybekki kotona vielä kaksi viikkoa karmeita silmälaseja valkkaamassa.
Ei Vappu ja Marja ole vielä saaneet tautia koska itämisaika voi olla viikon tai enemmän.
Outoa Baba tuli niin pian televisioon ja hehkutti että hän on terve ja eikä tartuta. Toinen oli Jari Hedman joka oli yhdessä ohjelmassa Baban kanssa haastateltavan, en muista kuka heitä haastatteli mutta samana päivänä joka tapaukssa kun Vapun kanssa.
Mielestäni Baba sanoi jossain toisessa haastattelussa ettei miehensä ole ollut hengityskoneessa, joten jokainen miettiköön oliko kuolemaisillaan. Toki tauti voi minuutissa vaikeutua dramaattisesti.
Näitä supertartuttajia on siin paljonkin jotka taudin sairastaneet ja kulkevat miten sattuu tartuttamassa muita.
Sittenkin korona karkasi labrasta, lukekaa juttu loppuun saakka.
Hurjia teorioita: karkasiko koronavirus kiinalaisesta laboratoriosta?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006464729.html?fbclid=IwAR0Mz_TLPv-q…
No näitä spekuja on maailman tappiin asti eikä me saada sitä koskaan tietää.
Onhan tuota samaa epäilty jo aiemmin!
Twitterissä kaikki koronaan liittyvä tieto puidaan tarkasti läpi. Mutta tästä ei synny keskustelua, vaikka tämä on tärkeä tieto. Ihmettelen, ettei mtv työnantajana huolestu. B itse ei ota kantaa. Lakaistaan HUS:in saama tieto Kiinasta maton alle, kun jotenkin ikävä asia kaiken olen parantunut hössötyksen jälkeen.
Jos Kiinassa virus näkynyt 5 viikon jälkeen postiiviisena, vaikka jo testattu negatiiviseksi, Suomessa näin ei voi käydä? Koska thl on erehtymätön?
Sitten ihmetellään miksei kukaan ota vakavasti, kun yksi julkkisparantunut älykääpiö juoksentelee siellä täällä levittämässä tautiaan.
THL on joutunut toistuvasti naurunalaiseksi. Sikalensusta lähtien en ole tähän virastoon luottanut.
Oma arkijärki on sanonut heti monia asioita jotka pitää huomioida paljon ennen julkisuudessa annettua ohjeistusta.
Itse en edes uskaltaisi lähteä hehkuttamaan, saati halailemaan ihmisiä heti oireiden loputtua, kun ei ole oikeasti mitään tietoa siitä miten pitkään virusta kantaa. Vastuutonta.
En katsonut Vappu ja Marja -liveä mutta viiden jälkeen tms ohjelmassa kyllä tökki kun hedman ja baba siinä halaili toimittajaa. Voin sanoa että itse en olisi toimittajana suostunut 🤬 pelleilyä vakavalla asialla, edelleen.
Tämä nyt ei ole halailuaikaa. Etäisyydet pitäisi kaiken varalta pitää. Muutenkin halailijat voisivat ajatella, onko se aina sopivaa, ok vastapuolelle. Sekin on huomioimista, välittämistä. Tärkeintä ei ole itsensä korostaminen: MINÄ olen halailija.
Vierailija kirjoitti:
Sittenkin korona karkasi labrasta, lukekaa juttu loppuun saakka.
Hurjia teorioita: karkasiko koronavirus kiinalaisesta laboratoriosta?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006464729.html?fbclid=IwAR0Mz_TLPv-q…
Joo siellä on toinen ketju mihin voit linkata näitä ihan muita juttuja kun tää on sen takia avattu kun käsittelee Babaaaaaa🙄
Joo toi Baba veti kyllä överiksi tuon että halaillaan kaikki vastaan tulevat..
olin pitänyt fiksuna mutta täys Idiootti🤯
Koronasta tulee koko ajan uutta tietoa. Perussairauden omaavana ihmisenä toivon, etteivät ihmiset hypi kaulaan ennenkuin kaikki tieto on hallussa terveydenhuollossa ja viranomaisilla. Siihen menee vielä aikaa. Nyt pitäisi aikuisilla ihmisillä olla hieman itsenäistäkin ajattelua ja harkintaa.
Mua ahdisti jo se Juhana Brotheruksen esiintyminen Ylen "Korona Extrassa". Hirveän lähellä toimittajaa istui ja puhui.
Vierailija kirjoitti:
Itse en edes uskaltaisi lähteä hehkuttamaan, saati halailemaan ihmisiä heti oireiden loputtua, kun ei ole oikeasti mitään tietoa siitä miten pitkään virusta kantaa. Vastuutonta.
Ja varsinkin kun samaan aikaan meuhkaa sylki suupieliestä roiskuen kuin ihmiset ei ota tätä tautia ja sen vaarallisuutta ollenkaan vakavasti ja kertoo tekee mieli huutaa ihmisille, että tajutkaa! Se Anna Hanski oli ainoa fiksu näistä julkkissairastuneista kun oli edelleen kotona karanteenissa eikä keekoillut studiossa vaikka tämä baba varsinkin oli jotenkin yllättynyt/ilkeähkökin kun ihmetteli sitä ettei Hanski ollut paikalla kuten he muut koronankestävät. He paremmat ihmiset jotka tajuaa taudista ihan kaiken ja saa halailla kaikkia.
Nämähän halusi itselleen oikein jonkin koronankestävä-liivin tai hatun joka päällä voisi elvistellä kaupan kassajonossakin.
Just toi, että joku on varovainen ja kotona karanteenissa, saa tämän vöyhöttäjän ihmettelemään. Tuntuu, että oma pää on pieni kupla, jonka ulkopuolelle on vaikea nähdä.
Menis tuokin ämmävouhottamaan silmäpusseineen vaikka metsään ja juoksisi kiekkaa siellä, jos on pakko ympäriinsä heilua.
Ainakaan he itse eivät tiedä eli tuskin sinäkään silloin?