Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin osa miehistä ei sytytä millään tavalla. Olen kuitenkin hetero. Onko muita kaltaisiani?

Vierailija
02.04.2020 |

Tunnen yleensä lähes aina enemmänkin kaverillisuutta kuin romanttista saatika seksuaalista kiinnostusta. Olen harrastanut tinderöintiä ja deittailua ja lopulta tilanteet ovat vaivaannuttavia ja ahdistavia, kun en vain tunne mielenkiintoa suuteluun saatika mihinkään muuhun. Kuitenkin olen täysin hetero ja tapaillut joitakin miehiä aiemmin. Saattaa mennä vuosia yksin, kun en vaan kiinnostu kenestäkään ja tunnen itseni lähes frigidiksi miesten seurassa. En kuitenkaan ole, kun harrastan omaa kivaa, joka on minulla myös ainoa tapa saada orgasmi (en saa seksissä). Onko muilla samaa? Tuttuja kun seuraa, niin tuntuvat syttyvän joka toiselle vastaantulijalle.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut pussata naista? Saattaa uudet taivaat avautua.

Vierailija
22/26 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, jos minä miehenä tuntisin samoin naisista, niin olisin satavarma homppeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Olen joskus jossain isossa kokouksessa jos olen pitkästynyt, oikein laskenut monenko kanssa olisin. Asettuu yleensä jonnekin 2 prosentin paikkeille eli aika harva. Ja tässä kyseessä valikoitunut porukka josta melkein kaikki olisivat noin lähtökohtaisesti minun mieleen, eli peruskriteerit täyttyvät. Jos otettaisiin koko yhteiskunnan miehet, tai edes kaikki miehet mieleisessä ikähaarukassa, osuus olisi varmaan promilleja.

Olen kuitenkin ollut moonta kertaa (kauko)ihastunut, joten kyllä sieltä aina välillä tulee joku himottava vastaan. Oma mies kuitenkin paras.

Vierailija
24/26 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikyt vuotta olin avoliitossa, lapsiakin on ja nyt liki 10 v sinkkuna. Kaikki ulkoiset avut luultavasti kohdallaan, talouskin ja aikaa rakkaudelle olisi...vaan ei osu kohdalle. Hetero mies olen, työt maistuu...kotityöt mukaan lukien. Mut kun kuukauden katselee naista, joka alkaa leikkiä prinsessaa ja arvottaa itseään rahassa tai exiensä kautta, niin kiinnostus häviää. Osaava kiltti mies pitää yrittää alistaa. No way, I said.

Vierailija
25/26 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Olen joskus jossain isossa kokouksessa jos olen pitkästynyt, oikein laskenut monenko kanssa olisin. Asettuu yleensä jonnekin 2 prosentin paikkeille eli aika harva. Ja tässä kyseessä valikoitunut porukka josta melkein kaikki olisivat noin lähtökohtaisesti minun mieleen, eli peruskriteerit täyttyvät. Jos otettaisiin koko yhteiskunnan miehet, tai edes kaikki miehet mieleisessä ikähaarukassa, osuus olisi varmaan promilleja.

Olen kuitenkin ollut moonta kertaa (kauko)ihastunut, joten kyllä sieltä aina välillä tulee joku himottava vastaan. Oma mies kuitenkin paras.

Joskus entisen työpaikkani lähellä olevassa lounasravintolassa huvikseni etsin katseella miehiä, joista voisin olla kiinnostunut. Työpaikkani oli erittäin miesvaltainen it-alan yritys ja sijainti oli business park, joka oli täynnä samanlaisia yrityksiä. Lounasravintolaan mahtui kerrallaan n. 300 henkilöä ja arviolta selvästi alle kymmenesosa oli naisia. Yleensä en löytänyt katseeellani joukosta yhtäkään miestä, jonka kanssa lähtisin mielelläni treffeille.

Olin tuolloin noin kolmekymppinen ja miesten keski-ikä oli ehkä muutaman vuoden minua korkeampi. Miehillä suomalaisittain ok palkkataso (duunareillakin vähintään 4000-5000 €/kk) ja koulutus vähintään amk. Eli todella harva minuunkin iskee. Ja ihan hyvä niin.

Vierailija
26/26 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lisäksi ne harvat miehet jotka ovat sytyttäneet ovat olleet keskenään hyvin erilaisia ja eri ikäisiä, joten niinkään en voi sanoa että miehen pitäisi olla tietynlainen.

Se on vaan joku kemiajuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän