Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin niin hauskaa unta

Vierailija
02.04.2020 |

Nimittäin sellaista, että eräs tuntemani mies tuli luokseni kylään, ja jotenkin päädyimme niin, että minä makasin sängyllä ja hän tuli hajareisin päälleni pelkät alushousut jalassa. Mies sanoi vihjailevasti, että katsopa mitä mulla on täällä ja kahmaisi etumuksensa kouraansa joka oli iso kuin vesimeloni. Nesteen lotina vain kuului kun hän hölskytteli aggressiivisesti siinä. Olin kauhuissani, kun hän riisui bokserit ja sieltä paljastui valtava melonin kokoinen pinkeä kivespussi täynnä nestettä.
Huusin kauhuissani ei, ei, eiiii! Ja pakenin hänen altaan. Sitten mies otti ja kusi niin paljon kusta, että koko lattia lainehti. Sitä kusta tuli kuin puutarhaletkusta. Nöyryytettynä aloin imeyttää kusia kaikkiin löytämiini pyyhkeisiin ja yritin pelastaa matot ja puhelimeni jotka olivat lattialla. Loppu-unen ajan mies vain vittuili minulle koko ajan ja minä vain kiltisti otin kaiken vastaan.
Kertokaa hauskoja ja sairaita unianne!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.... olin jossain metallikeikalla solistina, vedin coverina jonkun Nightwishin biisin. Vain yksi biisi. Sen jälkeen poistuin hotellihuoneeseeni, ja perässäni sinne tuli yksi lapsenomaisen näköinen näyttelijä, jota en itseasiassa ihmeemmin edes fanita, ja naistoimittaja. Menin suihkuun, japanilainen jäi huoneeseen, mutta toimittaja tuli perässä suihkuun. Aloin tyydyttää itseäni, samalla kun vastailin toimittajan kysymyksiin. Se vastailu vähän häiritsi sitä self love -sessiotani, enkä tullut. Sitten heräsin. 

Oli hieman WTF-fiilis tämän unen jälkeen. Sairas mieli... sellaista se sitten on.

Vierailija
2/2 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo.... olin jossain metallikeikalla solistina, vedin coverina jonkun Nightwishin biisin. Vain yksi biisi. Sen jälkeen poistuin hotellihuoneeseeni, ja perässäni sinne tuli yksi lapsenomaisen näköinen näyttelijä, jota en itseasiassa ihmeemmin edes fanita, ja naistoimittaja. Menin suihkuun, japanilainen jäi huoneeseen, mutta toimittaja tuli perässä suihkuun. Aloin tyydyttää itseäni, samalla kun vastailin toimittajan kysymyksiin. Se vastailu vähän häiritsi sitä self love -sessiotani, enkä tullut. Sitten heräsin. 

Oli hieman WTF-fiilis tämän unen jälkeen. Sairas mieli... sellaista se sitten on.

Niin siis se näyttelijä on japanilainen... tuli kirjoitettua epäselvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi