Alakoululaisen perseily etäopetuksessa
Luokka pitää oppituntia videopuhelun avulla, ja pikkuherra hokee pyypyjä, ja joskus kiljaisee "kuunnelkaapa tätä!", ja pieree mikrofoniin. Opettajan mielestä minun kuuluu valvoa häntä, vaan minäpä olen etätöissä! Istun kuulokkeet päässä tekemässä töitä, näin vältyn pyypyy jutuista, jotka häritsevät munkin työtä. On tämä karanteeni ihanaa!
Onko siis teidän mielestä minun vastuulla tuo kakara KOULUAJALLA?
Kommentit (49)
Oletko varma, että lapsesi on alakoulussa eikä ammattikoulussa? Pidin amisluokalle ensimmäisen ja viimeisen etätunnin ja se oli juuri tuollaista
Sun kakara, sun vastuulla. Tai vaihtoehtoisesti opeta se kakarasi käyttäytymään, kun toinen on puhelimessa/videoyhteydessä/keskustelemassa toisen henkilön kanssa.
Luostareissa ei yleensä asu lapsiperheitä, pyypyyt ovat kielletty, ja ei nettiä, joten tuskin lapsesi huono käytös häiritsee munkin työtä...
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että lapsesi on alakoulussa eikä ammattikoulussa? Pidin amisluokalle ensimmäisen ja viimeisen etätunnin ja se oli juuri tuollaista
:D
Vierailija kirjoitti:
Sun kakara, sun vastuulla. Tai vaihtoehtoisesti opeta se kakarasi käyttäytymään, kun toinen on puhelimessa/videoyhteydessä/keskustelemassa toisen henkilön kanssa.
TÄMÄ! Se on sun vastuulla. Nyt nautit siitä, mistä opettajat nauttii lähiopetuksessa: huonosti käyttäytyvistä kakaroista
Vierailija kirjoitti:
Jonnet vauhdissa. :D
Kyllähän se on vanhemman tehtävä hoitaa se lapsen kasvatus. Ei sitä voi koululle ulkoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Innostuivatko näyttämään etuhäntää?
Voi luoja. Opettajat on ihan kädettömiä lasten perseilyn kanssa ihan normiopetuksessakin. Meinaatko, että kasvatuskeskustelu ja jälkkä toimii etänä millä lailla?
Miksi mua alkoi niin naurattamaan nämä perseilevät alakoululaiset ja amislaiset. :D
onko teidän kullin nupuilla kotona ikävää kun eivät pääse kouluun muita kiusaamaan. toivottavasti äiti saa samaa kuin muut luokkalaiset. joko äityli ja isälyyni heräävät. äpäränne on koulu kiusaaja ja todella tyhmä idiootti
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua alkoi niin naurattamaan nämä perseilevät alakoululaiset ja amislaiset. :D
Myötähäpeää, ja kiitollisuus siitä, että sinulla ei ole sinun riesana?
Eikös nuo WeeTeiden ammatit ole paikan päällä harjoitettavia? Miten etätyöt teiltä sujuu?
tietysti se on sun vastuulla. Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nuo WeeTeiden ammatit ole paikan päällä harjoitettavia? Miten etätyöt teiltä sujuu?
Moppi heiluu ajatusten voimalla kun on vetänyt tarpeeksi nappeja ja kossua...
Lasten kuritus on vaan "nimellisesti" kiellettyä. Jos et kurita niin siitä kasvaa kaikkien vihaama mulqwisti. Teet siis kaikille palveluksen pikku luunapilla, tukkapöllyllä ja niiden toiston uhkailulla. Ei ne muuten opi.
😂
Voimia itse kullekin!