Kotikaranteenista vapautunut Krista Siegfrids Amsterdamiin rakkaansa luokse: "Kyllä minä lähden saman tien"
– Hollanti ei ole laittanut rajoja kiinni. Sinne pääsee kyllä. Jos löydän jonkun sopivan lennon Talent Suomi -finaalin jälkeen, niin kyllä minä lähden saman tien, Siegfrids kertoo.
– Olin ensin Hollannissa ja se oli todella hauska karanteeni, mutta sitten jouduin Suomeen ja nyt olen ollut kiinni tässä. Odotan, että pääsen Hollantiin takaisin, koska siellä on minun kotini.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kotikaranteenista-vapautunut-krista…
Kommentit (7)
Sinne vaan hollantilaisen jännä kundin luo, antaa mennä.
Kunhan eroatte, niin älä kuitenkaan hehkuta Suomea sen jälkeen, kun kaikki tietää että sinun moraali liikkuu kameleonttimaisesti seuraavan jännä miehen mukana.
Toivottavasti pitää sanansa, eikä takaisin tule.
Vierailija kirjoitti:
Sinne vaan hollantilaisen jännä kundin luo, antaa mennä.
Kunhan eroatte, niin älä kuitenkaan hehkuta Suomea sen jälkeen, kun kaikki tietää että sinun moraali liikkuu kameleonttimaisesti seuraavan jännä miehen mukana.
Eihän se taida edes tietää mikä on, eikös se ole naisenkin kanssa jotain sekoillut jossain lavalla.
Pliis jää Hollantiin äläkä enää ikinä koske Euroviisuihin.
Tervetuloa tänne! 1300 kuollutta, kohta tehohoito täynnä, sakot saa yli 2 henkilön tapaamisista. Ruokakaupat ovat auki ja ulkona voi kävellä. Toivottavasti on hauska reissu :)
Joopa joo, katsotaan vuoden päästä uudelleen. Veikkaan avautumista Me Naiset-lehdessä.