Tytöille nimeksi Anna ja Marilla tai Rilla? Mitkä sopisi toisiksi nimiksi? Kaksoset siis kyseessä.
Isommat siskot ovat Laura ja Nelli (he ovat myös kaksoset), Ronja ja Emilia.
Kommentit (11)
Samaa sukupolvea pitää olla, jos kerran toisen keksimiä nimiä " ryöstää" . :)
3
Marilla on Annan täti, joka ottaa Annan huostaansa.
Vierailija:
Marilla on Annan täti, joka ottaa Annan huostaansa.
Ja onhan tuo nyt selvä juttu, kun kaikki nimet on kirjoista ja molemmille kaksospareille vielä samasta opuksesta (siis molemmille pareille omasta kirjasta). Ei tarvitse paljoa päätään vaivata huomatakseen sen.
5
Lapsuudestani muistan sisarukset joita kutsuttiin Rudiksi ja Rillaksi. En heidän oikeita nimiä edes muista. ;) Anna on kiva nimi, mutta jotenkin kovin erilainen kuin Rilla. Mut tuo Marilla on minusta kamala.. sori vaan.
Ai koska nimi on jossain kirjassa, niin sitä ei saa antaa. Varsinkaan kaksosille? Anna mun kaikki kestää, tämä oli kyllä päivän paras.
Vierailija:
Etpä taida itsekkään tuntea Anna kirjoja. Marilla on nimittäin Annan ottoäiti, Marilla ja Matthew ottivat Annan luokseen asumaan.
Vierailija:
-8-
Olen vain sanonut, että jos sille tielle lähtee, pitäisi antaa varsinkin kaksospareille saman sukupolven nimiä - ei äidin ja tyttären. Sekin on vain minun mielipiteeni. Taidat itse olla jotenkin yksinkertainen tyyppi.
5
Anna Matleena, Anna Henriikka
Marilla Karoliina, Marilla Emilia