Mittasin juuri silmieni etäisyyden ja yksi silmä mahtuu väliin
Kommentit (21)
Oletko pitkään ollut käymättä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Oletko pitkään ollut käymättä ulkona?
En.
Sitä se Paavo Väyrynenkin miettii, Mutta Vuokko tuli ja vei jalat alta. Ilmeisesti my third eye movement teki sen.
Yksittäinen piirre ei rumenna ihmistä voi itseasiassa olla hyvinkin viehättävää.
Jos sulla on silmät syvällä päässä? Monilta tuntuu menevän sekaisin syvällä olevat/pienet ja lähekkäin olevat silmät, esim. Sarah Jessica Parkerin silmiä väitetään lähellä oleviksi vaikka oikeasti ovat vain syvällä ja suht. pienet.
https://s3.r29static.com/bin/entry/11d/720x864,85/2119275/image.webp
Eivät edes ole syvällä päässä eivätkä erityisen pienet. Ihan normaalit.
Ap
Oikeastaan enemmän isot, mutta väsyneenä vähän sirrillään.
Mistä ihmeestä sait sen kolmannen silmän, jonka siihen keskelle mahdutit? Ei mulla ainakaan ole ylimääräisiä.
Voivat silmät olla kauniit, vaikka olisivatkin melko lähekkäin. En tiedä tarkoitatko nyt sitä, että silmäsi ovat mielestäsi huomattavan lähellä toisiaan vai vain aavistuksen "liian" lähellä.
Hassu juttu, mutta minun silmieni etäisyys näyttää vaihtelevan. Joskus näyttävät olevan selkeästi lähekkäin ja joskus melkeinpä normaalietäisyydellä. Silmät näyttävät olevan lähempänä, jos avaan leuan isoksi, mutta tuota vaihtelua on muutenkin, vaikka ilme ei vaihtuisi. Eli ilmeisesti muutkin seikat vaikuttavat siihen miten lähellä silmät näyttävät toisiaan olevan, kuin todellinen etäisyys. Ja onhan siihen myös meikkauskikkoja (itse en tosin meikkaa, joten oma vaihtelu ei johdu siitä).
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä sait sen kolmannen silmän, jonka siihen keskelle mahdutit? Ei mulla ainakaan ole ylimääräisiä.
Varmaan perssilmä.
Karanteeni alkaa vaikuttaan. Päät jo pehmenneet joillakin.
Pitääkö meidän kaikkien nyt mitata silmienväli? 🤔
Riittääkö, jos se yks silmä mahtuis just ja just pystysuorassa siihen väliin?
Mulla on vasemman ja oikean silmän välinen etäisyys lyhyempi kuin perssilmän ja silmien välinen. Mites muilla?
Mun silmäni on suuri ja sininen.
T. Kyklooppi
Mittasin ja yksi korva mahtuu silmieni väliin.
Mulla on yksi silmä tuolla peräpäässä, ja toivon totisesti, että ei koskaan ilmesty silmieni väliin 😳
Paljonko on väli suulla ja silmillä?
Senttimetreissä.
Kukaan ei ole koskaan sanonut, että silmäni ovat lähekkäin. Kauniiksi niitä (ja minua) on aina sanottu.
Ap