Maitoallergisen erityiskorvikkeita
Annan tarvitsevalle postikulujen hinnalla
* 1 purkki Almiron Pepti (6/07)
* 1 purkki Nutri-Junior (1/07)
*7 purkkia Neocate (9/07)
Asun etelä-pohjanmaalla, kuljetus etelä-Suomeen päin onnistuu mahdollisesti (siskoni asuu Espoossa).
Kommentit (4)
Mitä lapsesi nykyään juovat? Miten lopetus sujui? Oma puolitoistavuotiaani juo/rakastaa Neocatea ja olen kamalan huolissani, kun sen korvattavuus loppuu kaksi-vuotiaana. Myöskään soija ja kaura eivät sovi.
Olen tosi kiitollinen, jos viitsit vastata, kun kukaan ei oikein selvästi lääkärissäkään ole vastannut, vaan sanonut, että odotellaan elokuun altistuksen tuloksia, jotka tosin tiedän etukäteen.
mun nettiosote on mammutin2@yahoo.com. Kirjottele sinne tarkemmin, missä päin on tarve, niin pistän maitoa tulemaan...
1 purkki Almiron-Peptiä sekä 1 purkki Nutri-Junioria. Neocate maidot on jo luvattu eteenpäin.
Mielelläni ottaisin/ostaisin Neocate-purkit, sillä käyttöä meillä on yllin kyllin koska meillä on kaksoset, jotka juovat Neocatea molemmat. ja satumme vielä asustelemaan Etelä-Pohjanmaalla. Pystytkö laittamaan e-mail osoittettas tms. tähän niin sovittais tarkemmin, miten nouto/lähetys onnistus. Mulla ei oo sellasta osotetta, josta ei nimi selviäis, joten en viittis sitä laittaa, mut voiin sit hankkia jos ei muuten onnistu!!Kiitos!! :)