Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatuille vaimoille kysymys

Vierailija
02.04.2020 |

Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja haluaisin vaimon libidoa nostaa hetkeksi taas maasta taivaisiin. Oisko ehdotuksia?

Meillä on loistava parisuhde ja loistava seksielämä ollut aina. Tietysti vuosien kuluessa seksin määrä on vähentynyt mutta se on edelleenkin todella hyvää kun sitä harrastamme, noin kerran viikossa. Ensimmäiset 8 vuotta sitä rakasteltiin todella usein, n. 4 kertaa viikossa ja vaimo oli todella halukas. Itse olen edelleenkin mutta vaimon halut ei ole enää samaa luokkaa. Onko mitään keinoa millä vaimon seksuaalisuuden sais taas puhkeamaan samanlaiseen kukkaan vaikka pariksi kuukautta? Jotain vaihtelua varmaan tarvitsisi. Kokemuksia? Vai tarviiko himon syttyminen ja hormonien pompsahtaminen auttamatta uuden kumppanin?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itseäsi hetki vaimon silmis. Jos vaimolle on pikkuhiljaa valunut kaikki kotityöt ja sinä huutelet sohvalta, milloin syödään, niin muutosta voi aloittaa tuosta. Tuossa tilanteessa seksistä tulee vain yksi kotityö muiden joukossa. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, kun vihdoin pääsee itse sohvalle alkaa mies mankua vielä yhtä hommaa hoidettavaksi.

Voihan vaimolla olla kyse jostain muusta kuten työstressistä tai hormonimuutoksista.

Vierailija
2/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu vaimon kanssa asioihin, tehkää yhdessä asioita (mitä nyt näin karanteeniaikana voi tehdä: lenkkeilyä, saunomista, pihahommia, katsokaa elokuvaa jne)

Ryhdy pokailemaan vaimoa kuten nuorena: hipaise ohimennen, kehu, tuijottele silmiin, lähetä tuhmia viestejä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalstalle tämä aloitus.

Vierailija
4/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen reppana tulee kysymään vierailta ihmisiltä neuvoa vaimonsa suhteen jonka kanssa on ollut 20 vuotta?

Jos et tuon ajan jälkeen omaa vaimoasi paremmin tunne....erotkaa.

Vierailija
5/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on ei-varattu vaimo?

Minulla on ainakin kiinnostus hiipunut kun ainoat hetket kun mies tulee lähelle tai suutelee on sellaisia että hän haluaa seksiä. Tulee ihan stressireaktio itselle nykyään näistä läheisyyden merkeistä kun siitä seuraa aina se että seksiä pitäisi harrastaa. Spontaaneja pelkkiä suudelmia tai hyväilyjä ilman vaateita ei ole näkynyt.. en myöskään itse uskalla enää olla lähellä häntä kun tulkitsee sen samantien seksin alkamiseksi. Joten helpompaa vetäytyä ja olla mahdollisimman epäseksuaalinen.

Ja joo, voisi olla hyvä idea puhua ajatuksistani miehelle.

Vierailija
6/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on selvästi jonkun päävikaisen pikkupojan trolli.

Vierailija
7/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti itseäsi hetki vaimon silmis. Jos vaimolle on pikkuhiljaa valunut kaikki kotityöt ja sinä huutelet sohvalta, milloin syödään, niin muutosta voi aloittaa tuosta. Tuossa tilanteessa seksistä tulee vain yksi kotityö muiden joukossa. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, kun vihdoin pääsee itse sohvalle alkaa mies mankua vielä yhtä hommaa hoidettavaksi.

Voihan vaimolla olla kyse jostain muusta kuten työstressistä tai hormonimuutoksista.

Tässäpä se paras neuvo tulikin.. Paras esileikki on se, kun tulet töistä kotiin ja tiskit on laitettu koneeseen ja keittiö on kerrankin siisti tavanomaisesti odottamassa olevan astiakaaoksen sijaan.

Vierailija
8/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittyä paskaa kirjoitti:

Millainen reppana tulee kysymään vierailta ihmisiltä neuvoa vaimonsa suhteen jonka kanssa on ollut 20 vuotta?

Jos et tuon ajan jälkeen omaa vaimoasi paremmin tunne....erotkaa.

Ai että ero, kun on suht pienestä ongelmasta kysymys? Ja toinen kysyy neuvoa?

Vierailija
9/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että teillä on lapsia? On ihan luonnollista, että naisilla seksihimot hiipuu pitkässä suhteessa. Yleensä miehillä ne säilyy pidempään, jos kumppani miellyttää fyysisesti, koska mies kiihottuu visuaalisesti, kun taas nainen tarvitsee niitä hormonipiikkejä halutakseen. Mekanismi on erilainen mitä tulee haluihin. Nainen on yleensä halukkaimillaan juuri suhteen ensivuosina juurikin uutuuden viehätyksen vuoksi ja koska se aiheuttaa hänelle tällaisen hormonivyöryn. Toinen vyöry voi olla raskaana oleminen. Imettäminen erittää taas prolaktiini hormonia jolloin nainen ei juuri seksiä halua. Nainen on seksuaalisimmillaan aina uuden suhteen alkaessa ja uuden kumppanin kanssa. Iällä ei tässä suhteessa ole niin suurta merkitystä. Puhe että nainen on halukkaimillaan 40 vuoden kieppeillä ei ole totta. Usein siinä iässä ajaudutaan uuteen suhteeseen ja koetaan, että se on se ikä, jolloin seksiä halutaan enemmän. Nuoruuden haluihin saattoi uuden suhteen alussakin vaikuttaa epävarmuus itsestä. Pitkässä suhteessa se, että nainen saisi tällaisen hormonipiikin, ei ole todennäköistä. Todennäköisesti seksuaalisesti aktiiviset ihmiset ovat jo kokeilleet kaikkea uutta suhteen aikana. Yksi mahdollisuus jos suhde sen kestää, on ottaa seksiin mukaan ulkopuolinen henkilö, mutta siinä on tietty aina riskinsä. Jos suhde on hyvä ja vakaalla pohjalla, se on hyvä tapa lähentää suhdetta ja luottamusta entisestään. Huumori ja asiaan oikealla tavalla suhtautuminen on kaiken a ja o. Tsemppiä teille.

Vierailija
10/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin syttyy himot heti kun mies on pari päivää poissa kotoa niin saan olla rauhassa ja palautua kun ei tarvitse palvella miestä ja kuunnella nalkutusta 24/7.

Vierailija
11/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja haluan kommentoida kommentteja. Minun mieheni on aina osallistunut kotitöihin, hoitanut lapsia, tehnyt ruokaa, kehunut minua, hieronut ilman aloitetta seksiin, tuonut minulle kukkia, muistanut merkkipäivinäni jne jne. Hän on mielestäni todella komea ja pitää itsestään huolta, urheilee ja on kaikenlisäksi hauska ja maailman paras isä lapsillemme. SILTI en halua enää seksiä samalla tapaa kuin alkuaikoinamme. Minulle riittää kerta viikossa vaikka se on ihanaa silloin kun sitä harrastamme. Ennen halusin lähes joka päivä. Seksi ei ole palkinto miehelleni eikä vallan väline. Haluaisin haluta enemmän, samalla tavalla kuin ennen lapsia, mutta kun en halua. Minkäs teet. Mieheni ei ole syyllinen seksihaluihini.

Vierailija
12/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset, valitkaa kumppaninne paremmin. Täällä kaikki haukkuu ja syyllistää omia kumppaneita. Itse olette miehenne valinneet. Vai puhutteko peilikuvallenne. Teette itsestänne halveksuttavia!

Vierailija
13/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella että teillä on lapsia? On ihan luonnollista, että naisilla seksihimot hiipuu pitkässä suhteessa. Yleensä miehillä ne säilyy pidempään, jos kumppani miellyttää fyysisesti, koska mies kiihottuu visuaalisesti, kun taas nainen tarvitsee niitä hormonipiikkejä halutakseen. Mekanismi on erilainen mitä tulee haluihin. Nainen on yleensä halukkaimillaan juuri suhteen ensivuosina juurikin uutuuden viehätyksen vuoksi ja koska se aiheuttaa hänelle tällaisen hormonivyöryn. Toinen vyöry voi olla raskaana oleminen. Imettäminen erittää taas prolaktiini hormonia jolloin nainen ei juuri seksiä halua. Nainen on seksuaalisimmillaan aina uuden suhteen alkaessa ja uuden kumppanin kanssa. Iällä ei tässä suhteessa ole niin suurta merkitystä. Puhe että nainen on halukkaimillaan 40 vuoden kieppeillä ei ole totta. Usein siinä iässä ajaudutaan uuteen suhteeseen ja koetaan, että se on se ikä, jolloin seksiä halutaan enemmän. Nuoruuden haluihin saattoi uuden suhteen alussakin vaikuttaa epävarmuus itsestä. Pitkässä suhteessa se, että nainen saisi tällaisen hormonipiikin, ei ole todennäköistä. Todennäköisesti seksuaalisesti aktiiviset ihmiset ovat jo kokeilleet kaikkea uutta suhteen aikana. Yksi mahdollisuus jos suhde sen kestää, on ottaa seksiin mukaan ulkopuolinen henkilö, mutta siinä on tietty aina riskinsä. Jos suhde on hyvä ja vakaalla pohjalla, se on hyvä tapa lähentää suhdetta ja luottamusta entisestään. Huumori ja asiaan oikealla tavalla suhtautuminen on kaiken a ja o. Tsemppiä teille.

En allekirjoita tätä. Ikää 45v, 20 vuotta saman miehen kanssa. Seksiä on aina ollut keskivertoa enemmän, myös lasten ollessa pieniä. Nyt kun lapset on isoja, seksielämä on lähtenyt ihan uudelle vaihteelle: monta kertaa päivässä, uusia asuja, uusia leluja, fantasioita... ihan järjettömän hienoa ja parasta kaikessa että kohta päästään lapsista eroon siinä mielessä että ne ei ole koko ajan jaloissa. Voidaan keskittyä toisiimme täysillä. Mä olen lihonut joten silmäniloa miehellä ei ole sen enempää kuin ennenkään eikä mulla uutta miestä kuvioissa.

Vierailija
14/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

poraatteko anaaliin yhtä useasti kuin nuoruudessanne

Vierailija
15/32 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja haluan kommentoida kommentteja. Minun mieheni on aina osallistunut kotitöihin, hoitanut lapsia, tehnyt ruokaa, kehunut minua, hieronut ilman aloitetta seksiin, tuonut minulle kukkia, muistanut merkkipäivinäni jne jne. Hän on mielestäni todella komea ja pitää itsestään huolta, urheilee ja on kaikenlisäksi hauska ja maailman paras isä lapsillemme. SILTI en halua enää seksiä samalla tapaa kuin alkuaikoinamme. Minulle riittää kerta viikossa vaikka se on ihanaa silloin kun sitä harrastamme. Ennen halusin lähes joka päivä. Seksi ei ole palkinto miehelleni eikä vallan väline. Haluaisin haluta enemmän, samalla tavalla kuin ennen lapsia, mutta kun en halua. Minkäs teet. Mieheni ei ole syyllinen seksihaluihini.

Juuri näin siinä käy. Osallistuva kiltti mies ei ole kiihottava. Kaveripiirissä on ollut muutama öykkäri ja mustasukkainen naisen hakkaaja, jotka sitten kyllä tuntuu naisia kiinnostavan laajemminkin. Jännitystä elämään niin alapää kostuu...hyi helvetti.

Vierailija
16/32 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osallistu vaimon kanssa asioihin, tehkää yhdessä asioita (mitä nyt näin karanteeniaikana voi tehdä: lenkkeilyä, saunomista, pihahommia, katsokaa elokuvaa jne)

Ryhdy pokailemaan vaimoa kuten nuorena: hipaise ohimennen, kehu, tuijottele silmiin, lähetä tuhmia viestejä...

Ei toimi.

Vierailija
17/32 |
03.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin.

Tee ja toimi vaimosi kanssa ja puhu hänelle , avaa sydämesi ja sielusi hänelle ja keskustele hänen kanssaan kiireettömästu ja kuuntele häntå oikeasti.

Älä kiirehdi ja jätå vaimoasi sivuun. Tuntuu todella ikävältä olla se jonka pitää odottaa kännykän tms laitteen räpläämisen vuoksi oota nyt vähän kun mä ensin...

Kosketa myös käsin joka päivä ilman seksitarkoitustakin. Käden hellä kosketus niskassa hiusten alla tai sipaisu takapuoleen saa sähkön liikkeelle, hartioiden hieronta . Illalla kun olette saaneet työt ja yhdessä kotityöt hyvälle mallille niin vedä vaimosi kainaloosi sohvalle ja sivele hellästi.

Mikä noiden lisäksi minut sytyttåä on se kun näen, kuulen ja ymmärrän että mieheni tuntee aitoa empatiaa minua kohtaan. Silloin tiedän ettå hän rakastaa.

Rakkaus on tekoja, sanat ovat vain kuoria jos teot puuttuvat. Seksi lähtee aivoista.

Ja tosiaan jos vaimo tekee kaiken yksin kotona niin ei se seksi paljon nappaa, mistä se voisikaan syttyä? Silloin se on vai yksi suorite , kotityö lisää.

Vierailija
18/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että puhelimen näplääminen on kiinnostavampaa ja koukuttavampaa. Sitä näppäillessä ei tarvi ajatella seksiä eikä mitään tarpeita. Ajat muuttuu ja ihmiset sem myötä. Vaikka kuinka yritän lopettaa kännykän vahtaamisen, se ei onnistu. Alkaa aamusta ja päättyy iltaan. Puhelin on mulana vessassakin. Olen koukussa eikä paneta. Saan endorfiinini kännykästä vaikka siinä ei olr mitään järkeä. Huono keksintö. Kuolen kännykkä kädessä, ellei näkö lähde ennen sitä. Hyvästi parisuhde ja läheisyys. Semmoisen hoitamiseen ei enää ole aikaa.

Vierailija
19/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan todennäköistä on että naiselle tulee tuollainen "hormoniryöppy" jos saa käydä silloin tällöin luvan kanssa vieraissa ja kotona on asiat kunnossa. Ja kohdistuuko himot silloin myös omaan mieheen vai pelkästään tähän vieraaseen

Vierailija
20/32 |
04.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu kun komea urheilullinen miehesi käy muualla tyydyttämässä tarpeensa ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä