Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryhmä kaikille maaseudulle muuttamisesta kiinnostuneille

Vierailija
02.04.2020 |

Unelmoin maaseudulle muuttamisesta, koska mielestäni betoniviidakossa asuminen katupölyjen ja saasteiden keskellä ei ole tervettä elämää.

Perustin Telegram- ryhmän "Maaseutu-unelmia", jonne saa liittyä kaikki maaseutu-asumisesta kiinnostuneet.

Olisi kiva jakaa esim. talon rakennukseen/ostamiseen liittyviä vinkkejä ja pohtia miten ratkaista maaseudulla asumiseen liittyviä ongelmia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Telegram-ryhmä?

Olen itse kiinnostunut muuttamaan Varsinais-Suomessa maaseudulle. Joko ihan maalaistaloon tai sitten niin, että voisin pitää paria kanaa ja lammasta, olisi vihannesmaa, jne. Oma työni on sellainen, että voin tehdä sitä kotoa käsin, minulla on myös toinen tutkinto, jolla voisin yrittää työllistyä kodin ulkopuolelle.

Haaveissa on, että löytäisin maajussin elämänkumppaniksi. Olen yli 40v, eli olisi mukava löytää omaa ikäluokkaa oleva mies.

Mitä, jos perustaisit FB-ryhmän?

Vierailija
2/2 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on Telegram-ryhmä?

Olen itse kiinnostunut muuttamaan Varsinais-Suomessa maaseudulle. Joko ihan maalaistaloon tai sitten niin, että voisin pitää paria kanaa ja lammasta, olisi vihannesmaa, jne. Oma työni on sellainen, että voin tehdä sitä kotoa käsin, minulla on myös toinen tutkinto, jolla voisin yrittää työllistyä kodin ulkopuolelle.

Haaveissa on, että löytäisin maajussin elämänkumppaniksi. Olen yli 40v, eli olisi mukava löytää omaa ikäluokkaa oleva mies.

Mitä, jos perustaisit FB-ryhmän?

Hei! Unelmasi kuulostaa tosi ihanalta! Toivottavasti saat sen toteutettua ja löydät sopivan maajussin kumppaniksi.

Telegram on ilmainen chat-sovellus, jonka saa ladattua älypuhelimeen tai tietokoneelle.

Telegramissa voi viestitellä kaverin kanssa, perustaa keskusteluryhmiä, jakaa kuvia, videoita, ääntä, soittaa (video)puheluita, tehdä äänestyksiä ym. Halutessasi voit laittaa asetuksen, että saat tärkeistä keskusteluista ilmoituksen puhelimeesi/tietokoneeseesi aina kun keskusteluun tulee uusia viestejä (ja netti on päällä).

Telegram sopii hyvin henkilölle, jota kiinnostaa vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa enemmän kuin oman elämän esittely.

Itse en käytä enää Facebookia. Minulla oli aiemmin tunnus siellä. Koska en halunnut jakaa kuvaani tai nimeäni nettiin, niin minuun suhtauduttiin siellä epäluuloisesti. En päässyt esim. liittymään moniin ryhmiin ja niissä ryhmissä, joihin pääsin oli vähän väliä puhetta, että pitäisikö kuvattomat ja nimettömät potkia pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla