Onko kaupoissa myytävät juomatölkit käsitelty jotenkin viruksen varalta, vai pitääkö itse pestä ensin jos juo suoraan tölkistä?
Eikös tää virus metallipinnoilla säilynyt kaikista pisimpään? :(
Kommentit (10)
eipä tulisi mieleenkään imeskellä mitään purkkeja yäk
Kyllä tässä asiassa vastuu on ihan tölkistä juojalla.
Itse olen aina käyttänyt pilliä tölkkien kanssa, vaikka eihän se kovin miehekästä ole. Epämiehekkyys pelastaa henkiä!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina käyttänyt pilliä tölkkien kanssa, vaikka eihän se kovin miehekästä ole. Epämiehekkyys pelastaa henkiä!
Soijapoika! 😍
Mikähän se sellainen käsittelyaine edes olisi, joka pitäisi tahmanäppien virukset pois?
Ihqu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soijapoika!
Saan silti enemmän naista ja miestä kuin sinä.
Itse olen juonut suoraan. Tiedostan pienen riskin olevan mutta sellaista elämä on.
Tämä edellinen siihen että en usko että olen tavallista flunssaakaan koskaan saaneeni niistä vaikka lähes joka viikko olen tölkeistä juonut.
Tottakai pitää pestä. Normaalioloissakin pitäisi. Esim. yhdysvalloissa on ihmisiä kuollut johonkin rottien levittämiin bakteereihin, kun tölkit olleet varastossa pitkään ja rotat ovat kusseet/paskoneet ja sitten ihmiset juo pesemättä. Maalaisjärkeä.