Ei tällaisellä vanhalla naisella tee mitään t. Ammattivalittaja
Toivoisin ettei tarvitsisi enää elää. Kuitenkaan en ikinä sellaista elämää saa kuin haluaisin.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihminen, etkö tuohon ikään ole oppinut, että jokainen on oman onnensa seppä!
Miten niin? En minä esimerkiksi saa sellaista parisuhdetta ikinä, mitä kaipaisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihminen, etkö tuohon ikään ole oppinut, että jokainen on oman onnensa seppä!
Miten niin? En minä esimerkiksi saa sellaista parisuhdetta ikinä, mitä kaipaisin. Ap
Pitää toimia, eikä tyytyä haaveiluun.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä oli?
Pituus, paino?
Mitä niillä on väliä? Olen jo niin vanha kohta 50v että on mahdotonta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää toimia, eikä tyytyä haaveiluun.
No, en mä sitä ainakaan nykyisen mieheni kanssa saa. Ap
Tästä eteenpäin jätän lukematta marinasi, hyvästi!
Ehkä mä olen outo kun haluaisin rakkautta. Ap
Miltä mahtaakaan tuntua lapsestasi, josta luovuit?
Ylläpito poista tämä hullu valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taas heräsit kiusaamaan. Etkö usko, että adoptiovanhemmat voi rakastaa? He kun olivat yli 20v halunneet saada lapsen. Ap
Kyllä sillä pojat vielä harjottelee.
Täällä kyllä aliarvostetaan adoptiovanhempia siis tällä palstalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mä olen outo kun haluaisin rakkautta. Ap
Niin minäkin, saisiko sitä sulta?
Kaverikin meni vasta naimisiin 50v naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä oli?
Pituus, paino?Kukaan ei myöskään kaipaa punnalista, esineellistävää narsistimiestä. Kaikkein vähiten tätä. Kuole pois.
Toivottavasti sinä myös, koronaan mahdollisimman hitaasti tukehtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se taas heräsit kiusaamaan. Etkö usko, että adoptiovanhemmat voi rakastaa? He kun olivat yli 20v halunneet saada lapsen. Ap
Ei pidä paikkaansa. Et ole alkuperäinen ammattivalittaja, koska et muista tarinaa. Ja kirjoitat myös eri tavalla kuin hän aikoinaan. Miksi teet tätä? Onko tylsää vai muuten vain leikit ihmisillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Et ole alkuperäinen ammattivalittaja, koska et muista tarinaa. Ja kirjoitat myös eri tavalla kuin hän aikoinaan. Miksi teet tätä? Onko tylsää vai muuten vain leikit ihmisillä?
Kyllä olen. Minä olen antanut lapseni adoptioon. Ap
Mitä sinä siitä adoptiosta haluaisit tietää? Hän on nykyään aikuinen, opiskelee yliopistossa, hänellä on nätti tyttöystävä. Kaikin puolin on elämänsä kohdillaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä siitä adoptiosta haluaisit tietää? Hän on nykyään aikuinen, opiskelee yliopistossa, hänellä on nätti tyttöystävä. Kaikin puolin on elämänsä kohdillaan. Ap
Eikö yhtään hävetä mitä tuli aikanaan kirjoitettua hänestä? Esim. että tuskin tulee armeijassa pärjäämään vaan tulee maitojunalla kotiin? Ja niistä "rakastavista adoptiovanhemmista" olet kertonut että voovasivat vuosia haluavatko pitää lapsen ja aina olivat utsimassa paljonko sait perintörahaa. Sun tarinasi muuttuvat joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen. Minä olen antanut lapseni adoptioon. Ap
Et ole alkuperäinen. Sen nimittäin tunnistaa erittäin selvästi. Et edes itse huomaa ja ymmärrä sitä. Vähän kuin pukeutuisi Niinistöksi ja yrittäisit väittää, että "olen Sale ihan varmasti", mutta kaikki huomaa feikkauksesi.