Heittäkää mulle värianalyysi ennen 23 kertomani perusteella!
Okei eli kerron vähän mun värimaailmasta, niin saatte päättää olisinko neutraali, lämmin vai kylmä.
- silmät on sinivihreäharmaat, mutta niissä on keltaisia pilkkuja
- kirkkaanvalkoinen sopii mielestäni paremmin kuin luonnonvalkoinen
- en tykkää murretuista väreistä enkä oranssista itsellä. Keltainen kuitenkin mielestäni näyttää ihan hyvältä, samoin kirkkaanpunainen
- huulipunista sopii pinkki, kirkkaanpunainen, myös viininpunaista käytän joskus, ainoastaan vältän tiilenoranssia ja nudeja
- en osaa päättää onko hopea vai kulta parempi koruissa
- lapsena oli vaaleat hiukset, tummeni ala-asteella vaaleanruskeiksi joissa punertavaakin väriä auringon valossa
- rusketun jonkin verran, en pala ihan herkästi, ihossa luonnostaan couperosaa ympäri vuoden
- verisuonten väristä ei ota selvää. osa näyttää violetilta ja turkoosilta, ei selvästi sinisiä eikä vihreitä suonia
- mustakin mielestäni ihan ok väri mulle.
Arvauksia? Tietääkö joku, mikä olisin?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ehdottomasti kesä.
Ainakaan et missään nimessä ole syksy, se on kauimpana.
Kesälle ei sovi musta vaan harmaa. Se on hyvin selvä merkki että talvi jos mustassa näyttää hyvälle.
Syksystä olemme samaa mieltä.
T: vaalea talvi
Ahaa ok, mietin kanssa, että voisi olla talvi. Että ainakin kylmä: joten kesä tai talvi.
Jos näytät hyvältä mustassa rajauskynässä ja mustassa paidassa+ kirkkaan punainen huulipuna yhdistelmässä niin olet talvi. Jos taas parempia ovat murrettu värit ja viileät pastellit niin olet kesä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon kuvauksen perusteella voi päätellä paljoakaan.
Hyvin moni on sitä mieltä, että hänelle sopii musta, vaikka käytännössä se oikeasti sopii harvalle.
Ap:n mukaan hänen hiuksissa ja silmissä on lämpimiä sävyjä ja kontrasti ihon ja hiusten välillä on matala, mutta samalla hän on sitä mieltä, että hänelle käy kirkas valkoinen ja musta eikä murretut sävyt sovi.
Veikkaan kuitenkin, että ap on kevät, joka on tottunut käyttämään tiettyjä värejä ja sen takia kokee, että ne sopii hänelle, vaikka näin ei ole.
Hiusten väri vaihtelee joten sen varaan ei analyysia voi tehdä. Itse olen ilman hiusväriä punaruskeahiuksinen, vihreäharmaasilmäinen, iho pinkkiin taittava valkoinen, ei pisamia. Olen talvi, olikohan viileä talven sävy. Kauneimmalta näytän mustassa, vitivalkoisessa, viininpunaisessa, petroolinvihreässä ja sähkönsinisessä. Murretut lämpimät värit saavat kasvoni näyttämään tunkkaiselta ja katoamaan sinne vaatteen värin taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin moni on sitä mieltä, että hänelle sopii musta, vaikka käytännössä se oikeasti sopii harvalle.
Ap:n mukaan hänen hiuksissa ja silmissä on lämpimiä sävyjä ja kontrasti ihon ja hiusten välillä on matala, mutta samalla hän on sitä mieltä, että hänelle käy kirkas valkoinen ja musta eikä murretut sävyt sovi.
Veikkaan kuitenkin, että ap on kevät, joka on tottunut käyttämään tiettyjä värejä ja sen takia kokee, että ne sopii hänelle, vaikka näin ei ole.
Oon eri mieltä kuin sinä. Itse asiassa jokainen tietää luonnostaan itselleen parhaiten sopivat värit ja sävyt. Jos käy kirkas valkoinen ja musta ei varmasti ole kevät. Myöskään burgundy ei ole kevään värejä vaan talven.
T: toinen vaaleahko talvi
Miten voi olla kun burgundy on lämmin väri. Eikö talvella pitäisi olla kylmä punainen, siniseen taittava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri mieltä kuin sinä. Itse asiassa jokainen tietää luonnostaan itselleen parhaiten sopivat värit ja sävyt. Jos käy kirkas valkoinen ja musta ei varmasti ole kevät. Myöskään burgundy ei ole kevään värejä vaan talven.
T: toinen vaaleahko talvi
Miten voi olla kun burgundy on lämmin väri. Eikö talvella pitäisi olla kylmä punainen, siniseen taittava?
Maroon on burgundyn vastakohta ja syksyn väri. Itse burgundy on kylmä väri.
Kiitos vastauksista. Mulle on monesti sanottu, että musta pukee mua. Luonnonvalkoinen näyttää omaan silmään ällöltä. Siitä olen yhtä mieltä että syksy en ole, nuo murretut värit on kauheita mulla. Kampaajilta olen jatkuvasti saanut ristiriitaista palautetta. Aika moni on sanonut, että sulle sopii melkein mikä vaan. Kerran mulle on ehdotettu, että miten olis sellainen ihan tumma tukka. En silloin uskaltanut, mutta olen haaveillut siitä monesti. Usein tähän sitten kampaajat on empineet, että kontrastista tulee aika iso, ja ehdottaneet jotain muuta. Yleensä se väri on sit ollut joko kylmä, lämmin tai neutraali vaaleanruskea. Olen kokeillut viileää ihan vaaleaa blondia ja näytin vähän kummitukselta. Lämmin vaalea näytti aika kauhealta, jotenkin mitättömältä näytti koko kasvot.
Haluaisin kovasti olla tuo talvi, koska sitten voin rohkeasti värjätä ihan tumman tukan ja muutenkin talven värit on ihania! Vähän mietityttää vielä, koska talvella tuntuu yleensä olevan selkeästi viileät silmät, ja mulla ne ei ole varsinkaan kirkkaansiniset tyyliin zooey deschanel, mutta ei myöskään selvästi viileän vihreät. Ap
..toisaalta en talven väreistä käyttäisi ainakaan vaaleansinistä, koska mun mielestä vaaleansininen sopii paremmin sinisille kuin vihreille silmille. Melkeinpä kaikki muut kyllä miellyttää. Sanoin luonnonvalkoinen ja tarkoitin siis kermanvalkoista, kirkkaanvalkoisen vastakohtana. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Mulle on monesti sanottu, että musta pukee mua. Luonnonvalkoinen näyttää omaan silmään ällöltä. Siitä olen yhtä mieltä että syksy en ole, nuo murretut värit on kauheita mulla. Kampaajilta olen jatkuvasti saanut ristiriitaista palautetta. Aika moni on sanonut, että sulle sopii melkein mikä vaan. Kerran mulle on ehdotettu, että miten olis sellainen ihan tumma tukka. En silloin uskaltanut, mutta olen haaveillut siitä monesti. Usein tähän sitten kampaajat on empineet, että kontrastista tulee aika iso, ja ehdottaneet jotain muuta. Yleensä se väri on sit ollut joko kylmä, lämmin tai neutraali vaaleanruskea. Olen kokeillut viileää ihan vaaleaa blondia ja näytin vähän kummitukselta. Lämmin vaalea näytti aika kauhealta, jotenkin mitättömältä näytti koko kasvot.
Haluaisin kovasti olla tuo talvi, koska sitten voin rohkeasti värjätä ihan tumman tukan ja muutenkin talven värit on ihania! Vähän mietityttää vielä, koska talvella tuntuu yleensä olevan selkeästi viileät silmät, ja mulla ne ei ole varsinkaan kirkkaansiniset tyyliin zooey deschanel, mutta ei myöskään selvästi viileän vihreät. Ap
Älä värjää. "Vanhentuva" talvi ei näytä hyvältä omaa väriä tummemmassa tukassa. Myöskään vaalennusta ei suositella jos ei saa vaalennuksesta ihan puhtaan valkoista. Itse kasvatan oman maantien harmaan ruskean värin. Usein talvella oman väriset hiukset ovat upeat ja tuovat kontrastia. Mulla on paljon värianalyysi kirjoja 80-luvulta ja kaikissa sanotaan samaa. Ei tummaa hiusväriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti olla tuo talvi, koska sitten voin rohkeasti värjätä ihan tumman tukan ja muutenkin talven värit on ihania! Vähän mietityttää vielä, koska talvella tuntuu yleensä olevan selkeästi viileät silmät, ja mulla ne ei ole varsinkaan kirkkaansiniset tyyliin zooey deschanel, mutta ei myöskään selvästi viileän vihreät. ApÄlä värjää. "Vanhentuva" talvi ei näytä hyvältä omaa väriä tummemmassa tukassa. Myöskään vaalennusta ei suositella jos ei saa vaalennuksesta ihan puhtaan valkoista. Itse kasvatan oman maantien harmaan ruskean värin. Usein talvella oman väriset hiukset ovat upeat ja tuovat kontrastia. Mulla on paljon värianalyysi kirjoja 80-luvulta ja kaikissa sanotaan samaa. Ei tummaa hiusväriä.
Mut olisko se toi, että olet vaalea talvi? Clear winter tai deep winter voivat pitää tummaa tukkaa. Uskon olevani noista clear winter, jos talvi olen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kevät olet.
Itse kävin pari vuotta sitten huiveilla tehtävässä värianalyysissä ja tulos oli kevät. On pisamia, vaaleanruskeat harmahtavat hiukset, kirkkaat sinivihreät silmät ja vaalea iho. Hän esim. Kokeili vain kevään kesän ja syksyn värisiä huiveja. Ei talven. Noh, ostin nyt keväällä netti värianalyysin ja tulos olikin viileä talven ja kesän yhdistelmä. Ei lämpimiä värejä ja kirkkaat värit ja jopa musta on hyvä. Ihoni on punapohjainen. Silmät ovat kontrastitiwet. Yllätyin todella tuloksesta. Olen nyt käyttänyt jonkun viikon verran oikeita viileitä kirkkaita ja jopa syviä värejä ja silmäni ja ihoni hehkuvat ihan eroa tavalla. Meikki näyttää myös hyvältä ja näytän levänneeltä. Että kyllä niillä väreillä oikeilla sellaisilla on väliä. Suosittelen kaikille, mutta ottakaa selvää tekijästä. Pitää perustella hyvin teille miksi päätyi tulokseen ja millä perusteella.
Saako kysyä että mikä tuo netissä tehty värianalyysi oli? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät olet.
Itse kävin pari vuotta sitten huiveilla tehtävässä värianalyysissä ja tulos oli kevät. On pisamia, vaaleanruskeat harmahtavat hiukset, kirkkaat sinivihreät silmät ja vaalea iho. Hän esim. Kokeili vain kevään kesän ja syksyn värisiä huiveja. Ei talven. Noh, ostin nyt keväällä netti värianalyysin ja tulos olikin viileä talven ja kesän yhdistelmä. Ei lämpimiä värejä ja kirkkaat värit ja jopa musta on hyvä. Ihoni on punapohjainen. Silmät ovat kontrastitiwet. Yllätyin todella tuloksesta. Olen nyt käyttänyt jonkun viikon verran oikeita viileitä kirkkaita ja jopa syviä värejä ja silmäni ja ihoni hehkuvat ihan eroa tavalla. Meikki näyttää myös hyvältä ja näytän levänneeltä. Että kyllä niillä väreillä oikeilla sellaisilla on väliä. Suosittelen kaikille, mutta ottakaa selvää tekijästä. Pitää perustella hyvin teille miksi päätyi tulokseen ja millä perusteella.
Style your self confident sivusto. Voin lämpimästi suositella kyseistä naista tekemään värianalyysin. Perusteli hyvin kantansa vaikka en meinannut alussa uskoa tulosta koska olin ollut kevät huiveilla tehtävässä analyysišsä.
Jos olet clear winter tyyppinen niin en osaa sanoa hiusten väristä. Itse olen true winter.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevät olet.
Jos pystyt käyttämään keltaista niin voit hyvin olla clear winter, itse en pysty käyttämään kuin todella haaleaa keltaista. Silmäni ovat kirkkaat turkoosit tai sinivihreät. Kylmän sävyiset, ei lämpöä niissä.
Selvitä ensin, sopiiko sinulle paremmin sinisellä vai keltaisella taitetut värit eli kylmät vai lämpimät. Jos punaisesta sopii pinkki ja oranssi ei sovi, niin olet joko kesä tai talvi. Kesälle sopii muutkin kylmät sävyt, turkoosi, violetti, sähkönsininen, vaaleanpunainen jne. Kesälle ei sovi lohenpunainen tai mintunvihreä, eikä neonvärit, eikä maanläheiset sävyt (syksyn värejä). Koruista kesälle sopii hopea.
Jos on vihreät suonet, on joko kevät tai syksy. Jos siniset, on joko kesä tai talvi.
Silmillä ja hiuksilla ei mitään merkitystä, kaikki riippuu pelkästä ihonväristä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vihreät suonet, on joko kevät tai syksy. Jos siniset, on joko kesä tai talvi.
Silmillä ja hiuksilla ei mitään merkitystä, kaikki riippuu pelkästä ihonväristä.
Mä en ole koskaan saanut itse selville onko mulla vihreät vai siniset suonet. Mutta näköjään on siniset koska olen kylmä ihoinen.
Vierailija kirjoitti:
Selvitä ensin, sopiiko sinulle paremmin sinisellä vai keltaisella taitetut värit eli kylmät vai lämpimät. Jos punaisesta sopii pinkki ja oranssi ei sovi, niin olet joko kesä tai talvi. Kesälle sopii muutkin kylmät sävyt, turkoosi, violetti, sähkönsininen, vaaleanpunainen jne. Kesälle ei sovi lohenpunainen tai mintunvihreä, eikä neonvärit, eikä maanläheiset sävyt (syksyn värejä). Koruista kesälle sopii hopea.
Paitsi kesäkin voi olla soft summer. Silloin värit ovat utuisempia. Esim. murretumpi pinkki kuten vadelmanpunainen. Ja lohenpunainen ja minttukin käyvät, kun eivät ole liian vahvoja tai lämpimiä sävyjä.
Iho on usein neutraali, eli suonet eivät enempää siniset tai vihreät. Mutta silmissä ja hiuksissa enemmän viileä sävy, eikä iho rusketu, joten eivät voi olla kevät tai syksy. Talven sävyt taas liian ”vahvoja” pehmeälle kesälle.
Ahaa ok, mietin kanssa, että voisi olla talvi. Että ainakin kylmä: joten kesä tai talvi.