Onko nenäsi samanlainen kuin teininä?
Kommentit (20)
No miten se olisi muuttunut kenelläkään, jos ei ole murtunut tai käynyt leikkauttamassa?
Nenä ja korvat kasvaa kuolemaan saakka.
On samanlainen, ei ole murtunut, enkä ole käynyt kauneusleikkauksessa. En edes yritä meikata erilaiseksi.
Muuttuu kokoajan. Jostain kumman syystä.
Hieman. Hoitamaton lievä murtuma :(
Ei, kun paljon isompi. Kasvaa koko ajan.
Minulla oli vielä lukioikäisenä pieni kyömy nenässä, se on kadonnut kokonaan. Olen nyt nelissäkymmenissä.
Teininä oli vielä siedettävän kokoinen. Nyt kunnon klyyvari.
Ainakin melkein. Suhtautumiseni siihen tosin on muuttunut - teininä pidin nenääni rumana, nyt tykkään.
Vierailija kirjoitti:
No miten se olisi muuttunut kenelläkään, jos ei ole murtunut tai käynyt leikkauttamassa?
Tieteellisesti : Nenä kasvaa vanhetessa.
Laihtuessani sekin laihtui, siitä tuli suorastaan terävä. Takaisin lihottuani ja päivittäin turvotessani vaihtaa myös olomuotoaan
levinnyt, kurttuisempi ja leikelty
Teininä nenäni punotti jatkuvasti ja näytti leveämmältä. Nyt ei enää punoita ja kun on aikuistuneemmat kasvot, niin nenä näyttää sirommalta.
samoin tavoin hiukan pystyssä kuin silloin vauvanakin. vaikka äiti kuulemma liittannuttikin, ettei liian pystyyn jäisi. ei ole ongelmaa nenäni kanssa.
Ihan samalta nysältä tuo peilistä näyttää kun vanhoissa kuvissa. Muuten kyllä naama on ikääntynyt.
Näin aikuisena olen huomannut, että mulla on todellakin ihan hiton hieno nenä!
Ja nyt kun katson ulos, niin siellä on myös todella kaunis kuutamo!
Leikkautin pienemmäksi ja nyt sopii kasvoihini esteettisesti paremmin. Olisi pitänyt leikkauttaa jo vuosia sitten, ei vasta lähes nelikymppisenä. Minun nenästäni veetuiltiin minulle päin naamaa ihan aikuisiässäkin. Jätti jälkensä mieleeni. Nyt huomaan välillä katsovani nenäääni ihaillen peilistä, todella kivaa ja virkistävää 😊
SE ON AINA OLLUT ISO :(