Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni siellä: kerropa suoraan, mikä minussa on vikana

Vierailija
01.04.2020 |

Täällä voit kertoa syyn siihen, miksi et halua tavata minua privaatisti, vaikka niin kohteliaasti olen pari kertaa asiaa ehdottanut. Minua kiinnostaa se syy ihan aidosti, jotta pääsisin elämässäni eteenpäin edes joskus. Oliko syy ulkonäössäni (tarkenna, mikä siinä) vai sosiaalisissa taidoissani? Vai onko jokin statukseen liittyvä syy kyseessä? En jaksa pohtia ja jossitella asiasta koko loppuelämääni samalla, kun ikävöin sinua.

T. Ihailijasi

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstailu?

Vierailija
2/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistiko Sannan turvamiehet sut lehteriltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian epätoivoinen takertuja.

T: Intohimosi hämärä kohde

Vierailija
4/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan kiinnosta. Hyväksy se ja siirry seuraavaan.

Vielä vähemmän kiinnostaa tyypit jotka alkaa ahdistella ja vaatia selitystä kohteliaalle kiitoseille. Katos kun a) kukaan ei ole velvollinen selittämään sulle yhtään mitään, sulle riittää tieto ettet kiinnosta siinä mielessä. Tai sen pitäisi riittää. Toisekseen eli b) mieti ahdistavaa käytöstäsi, joko alkaa raksuttaa miksei kiinnosta? Eli paranna sosiaalisia taitojasi ja kokeile onneasi jonkun toisen kanssa.

Vierailija
5/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut samasta sukupuolesta. Noin. Hyvää jatkoa toivon sinulle!

Vierailija
6/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nainen nyt vain rauhaan.

Vierailija
7/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu sun isosta nenästäsi. Lisäksi, pidän blondeista enemmän.

Vierailija
8/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen onnellisesti naimisissa enkä ole lesbo.

Vierailija
9/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo_teukan vinkkivitonen: Lähestymiskielto tulee yllättävän helposti, ja kevyesti. Se virallinen nimittäin, jos et naisen "eitä" usko.

Jo sen verran pitää olla mies, että osaa jättää naisen rauhaan lopullisesti, jos tämä ei sua ole huolinut. Ei hän ole sulle mitään selityksen velkaa.

Vierailija
10/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysellä anonyymisti tällaisia anonyymeiltä ja olettaa että osaavat lukea sun ajatuksia... Jos ei mene kahdesta kerrasta perille ettei kiinnosta niin kolmannella kerralla tulee poliisit juttelemaan, ja sen jälkeen lähtee henki talkoovoimin.

Vierailija
11/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun idolillasi olis mitään velvollisuutta kertoa sulle yhtään mitään? Jos ei halua elämäänsä sua tai muita tuntemattomia kohteliaita tai ei kohteliaita ihmisiä, hänellä on täysi oikeus olla vastaamatta. Ei tarvitse perustella sulle yhtään mitään, hän ei ole sitä sinulle velkaa. Teillä on täysin yksipuolinen yhteys.

Vierailija
12/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et ymmärrä mun luovuutta ja mä elän luovuudesta.

Vierailija
13/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut samasta sukupuolesta. Noin. Hyvää jatkoa toivon sinulle!

Täällä sama. Vaikka pidänkin seurastasi ja ehkä läheisyydestäkin, niin seksuaalisuuteni ei syty sinusta. Ja usko; vaikka se(kään) ei olisi _minulle_ ongelma, se tulee olemaan sitä sinulle jossakin vaiheessa. Koska libidovetoinen liskoaivo.

Vierailija
14/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun idolillasi olis mitään velvollisuutta kertoa sulle yhtään mitään? Jos ei halua elämäänsä sua tai muita tuntemattomia kohteliaita tai ei kohteliaita ihmisiä, hänellä on täysi oikeus olla vastaamatta. Ei tarvitse perustella sulle yhtään mitään, hän ei ole sitä sinulle velkaa. Teillä on täysin yksipuolinen yhteys.

Oletan, että hän on epäitsekäs jossain määrin. Että hän haluaisi hyvää häntä ihailevalle ihmiselle ainakin yleisinhimillisellä tasolla. Miksi minua pitäisi kohdella huonosti vain siksi, kun tykkään hänestä?

Vierailija
15/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole mitään ehdottanut.

Vierailija
16/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo, että en halua parisuhdetta. Usko jo. Olisin suostunut avoimeen suhteeseen, sinä et, joten anna olla jo.

Vierailija
17/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan lopetat tupakan käryyttämisen, niin voidaan katsoa asiaa.

Vierailija
18/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ihmeessä jää sinne odottelemaan, jos se ei halua, niin se on sillä selvä! Uutta matoa koukkuun

Vierailija
19/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten olen sanonut ei siksi, että toisen seurassa on tullut välittömästi epämääräisen epämiellyttävä olo. Sellaista ihmistä ei tee mieli treffata vaan haluaa pysyä mahdollisimman kaukana.

Vierailija
20/27 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron muutaman syyn.

Ensinnäkin olet mielestäni aika lipevä, sellainen että vaihdat mielipidettä aina seuran mukaan. Persoonallisuudestasi ei siksi saa oikein otetta. 

Minua myös häiritsi se, että kun kutsuit minut eroni jälkeen kahville, keskustelumme perusteella olit saanut yhteisiltä tuttavilta todella oudon käsityksen siitä millainen minun ja ex-kumppanini suhde oikein oli. Joko yhteiset tuttavat olivat juoruilleet pahansuopia ja sinä uskoit heitä, tai sitten olit vain omassa mielessäsi onnistunut käsittämään asioita väärin, mikä kertoo outoja siitä mitä mielessäsi liikkuu. 

LIsäksi olet antanut itsestäsi aika erikoisen kuvan seksuaalisuuden alueella. Kerroit minulle avoimesti, että harrastitte eksäsi kanssa seksiä vain kerran vuodessa, ja annoit ymmärtää että olit siihen määrään ihan tyytyväinen. Mietin, onko sinulla sellainen käsitys että minä en yhtään pidä seksistä, ja tuo oli yrityksesi kertoa että sitä ei sitten sinun kanssasi tarvitsisi harrastaa, vai oletko ihan oikeasti tuollainen.

Joka tapauksessa tässä tulikin jo riittämiin sellaisia juttuja, että en valitettavasti ole kiinnostunut suhteesta, kaikesta akateemisesta menestyksestäsi ja varakkuudestasi huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme