Lihavien miesten ei edes kannata yrittää etsiä naista
Tai ainakaan ei ennen kuin ovat laihduttaneet kaiken pois, nostaneet punttia ja hankkineet timmin rantavahdin kropan sixpackillä. Sitten on eri asia. Hot hot au.
Kommentit (24)
Miehellä on vatsaa eikä se minua haittaa. Ennen olin ei ikinä vatsakasta miestä, mutta kun juteltiin terassilla niin hän vei jalat alta. Pukeutuu siististi ja on hygieeninen ja loista ihminen. Silloin tajusin, että sen ulkomuodon taakse olisi voinut katsoa ajat sitten, mutta onneksi en aikasemmin katsonut, koska sain parhaan ihmisen elämääni.
Olen mies, reilu 110kg, paljon lihaksia, mutta paljon läskiäkin (ehkä 15-25kg). Vaimo on kuin laiha tikku,mutta tekee helvetin hyvää ruokaa, ei valita mitään painostani, päinvastoin rakastaa kuin mikä ja aina on herkullista ruokaa pöydässä. Joten hyvin menee ja jos noiden muutamien kilojen takia kuolen vähän aiemmin, ei haittaa. Ei ne muutamat kilot haittaa, jos on kuitenkin suureksi osaksi lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, reilu 110kg, paljon lihaksia, mutta paljon läskiäkin (ehkä 15-25kg). Vaimo on kuin laiha tikku,mutta tekee helvetin hyvää ruokaa, ei valita mitään painostani, päinvastoin rakastaa kuin mikä ja aina on herkullista ruokaa pöydässä. Joten hyvin menee ja jos noiden muutamien kilojen takia kuolen vähän aiemmin, ei haittaa. Ei ne muutamat kilot haittaa, jos on kuitenkin suureksi osaksi lihaksia.
Lihavuus on sitä paljonko rasvaa sulla vyötäröllä, vatsassa ja reisissä, ei sitä paljonko painat. Ja totta kai lihakset painaa enemmän kuin rasva.
Alle 9 miesten ei kuulu etsiä naisia. Ettekö te muka ole kuulleet metoosta.