Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako alle 30-v naisia facesitting

M36
01.04.2020 |

Tykkääkö naiset alle 30-v fasesittingistä? Tämä on jäänyt itselle epäselvyydeksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhun toki vain omasta puolestani, mutta kiihottavaa ja todella nautinnollista on. Sekin sykähdyttää, kun mies istuu naamalla ja nuolettaa peppuaan. En nyt ole varma kumminpäin tarkoitit.

N26

Vierailija
2/4 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin nimen omaan niin päin, että nainen istuu naamalle. Se on minusta aivan mahtavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, mutta vain alistustarkoituksessa - eli fyysinen nautinto ei tuossa asennossa ole paras.

Paras asento pillun nuolemiseen on se kun makaan, mutta naamalle istumalla näytän miehelle paikkansa ja nautin siitä kun näen miehen kasvot siinä alhaalla ja teen niin ettei hän saa henkeä, pakotan nuolemaan yms.

Joskus olen miehen mieliksi istunut naamalle ihan suuseksitarkoituksessa ilman alistamista, mutta se ei vain tunnu ollenkaan niin hyvältä kuin silloin kun makaan ja mies nuolee.

Miehen peppua en naamalleni ottaisi, vaikka suihin toki otan ja voin sormeilla peppureikää. Ehkä voisin jopa nuollakin, mutta ei niin, että mies istuu naamalleni.

En tiedä, pakko kyllä myöntää että toi miehen pepun nuoleminen etoo ajatuksena aika paljon, mutta eihän sitä tiedä jos se kokeiltaessa olisikin ihan ok.

Tää tuntuu siksikin inhottavalta, kun omaa peppuani nuoletan mielellään, mutta sitten itseäni ällöttää muiden peppujen nuoleminen..

Miksi tällaista kyselet?

Vierailija
4/4 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, mutta vain alistustarkoituksessa - eli fyysinen nautinto ei tuossa asennossa ole paras.

Paras asento pillun nuolemiseen on se kun makaan, mutta naamalle istumalla näytän miehelle paikkansa ja nautin siitä kun näen miehen kasvot siinä alhaalla ja teen niin ettei hän saa henkeä, pakotan nuolemaan yms.

Joskus olen miehen mieliksi istunut naamalle ihan suuseksitarkoituksessa ilman alistamista, mutta se ei vain tunnu ollenkaan niin hyvältä kuin silloin kun makaan ja mies nuolee.

Miehen peppua en naamalleni ottaisi, vaikka suihin toki otan ja voin sormeilla peppureikää. Ehkä voisin jopa nuollakin, mutta ei niin, että mies istuu naamalleni.

En tiedä, pakko kyllä myöntää että toi miehen pepun nuoleminen etoo ajatuksena aika paljon, mutta eihän sitä tiedä jos se kokeiltaessa olisikin ihan ok.

Tää tuntuu siksikin inhottavalta, kun omaa peppuani nuoletan mielellään, mutta sitten itseäni ällöttää muiden peppujen nuoleminen..

Miksi tällaista kyselet?

Ei tuosta kannata huonoa omatuntoa potea. Mielestäni sen kuuluukin mennä noin, että mies nuolee naisen peppua, mutta nainen ei nuole miestä. Ja varsinkin jos kyse on alistusleikistä, niin sen ideahan menisi pilalle vastavuoroisuuden myötä. Omasta mielestäni on tosi kiihottavaa alistua vaimolle ja nuolla peppua varsinkin kun tietää, ettei vaimo uhraa ajatustakaan sille että tekisi samoin minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi