Löysin tinderistä niin komean ja ihanan miehen ja
nyt olen yrittänyt ehdottaa tapaamista, mutta ei suostu, koska olen sairaanhoitaja. Kuitenkin on kiinnostunut musta ja soitellaan, mutta ei vaan suostu tapaamaan. Miten voin houkutella vielä? Videoitakin ollaan lähetelty.
Kommentit (14)
Hoitsuna sun pitäis ymmärtää, että oot potentiaalinen tartuttaja. Kuka sellaista tahtoo treffailla?
Sano että senkin pelkuri ja että munaton mies.
Mies on tuon perusteella älykäs.
Vain täysi typerys menisi nyt munan perässä nussimaan ja ottaisi todennäköisen koronan.
Lähetä sille joku kiva sormetusvideo niin johan äijjä on illalla oven takana suklaarasian kanssa.
Tänäänkin on soiteltu ja kohta otetaan videopuhelu ja syödään yhdessä. Mutta mä haluan sen tänne ja koskea sitä.
Sairaanhoitajuus ei ole mikään turn off paitsi silloin kun naisen pitää viiden minuutin välein muistutella siitä että on sairaanhoitaja ja tunnin välein paheksua sitä ettei saa mieheltä erityisjumalointia sen takia. Eli eiköhän todellinen syy miksei mies halua ap:n kanssa treffeille ole aika selvä.
Koska sairaanhoitaja kelpaa kyllä kepeään facetimerunqquun, mutta vakavaan suhteeseen päästäkseen täytyy olla vähintään osastonhoitaja.
Ukko37 kirjoitti:
Koska sairaanhoitaja kelpaa kyllä kepeään facetimerunqquun, mutta vakavaan suhteeseen päästäkseen täytyy olla vähintään osastonhoitaja.
Oletko koskaan tavannut yhtäkään osastonhoitajaa? Menepä katselemaan. Suurin osa on 40-65v ylipainoisia tätejä.
Tää ketju ja täsmälleen samat vastaukset on ollut täällä ennenkin, koronan tilalla oli vain joku muu tauti.
T. Seniori av-mamma
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Oletko koskaan tavannut yhtäkään osastonhoitajaa? Menepä katselemaan. Suurin osa on 40-65v ylipainoisia tätejä.
Olen, montakin.
Ja miksikö ovat ylipainoisia? Koska ovat vakaassa parisuhteessa, jossa ei tarvitse olla kuin kuivan kesän orava.
Pysy kotona, vältäs osiaalisia kontekteja! Ääliö!
Kiitos koronaöyhötyksen. Hysteerikot ovat vamaan tyytyväisiä tilanteestasi.