En tiedä, tehtiinkö minulle väkivaltaa
Eli olin todella humalassa ja yötä erään miehen luona. Nukkumaan mennessäni hän tuli lähelle koskettelemaan ja pyysin siirtymään. Ei lähtenyt ainakaan heti, sitten nukahdin. Heräsin parin tunnin kuluttua ja oli voimakkaasti sellainen tunne että haluan lähteä pois. Pyysin soittamaan taksin (itsellä oli akku loppu eikä laturia ollut) mutta mies ei suostunut, niin lähdin sitten kävellen. Myöhemmin huomasin sellaista vuotoa mikä oli vähän epätyypillistä minulle, voisi olla ollut siemennestettä.
En kuitenkaan muista yhtään mitä tapahtui kun olin sammunut ja heräsin housut jalassa. Mitä teen vai teenkö mitään?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisia tilanteita ylipäänsä pääsee tapahtumaan, tämä kiinnostaisi itseäni.
Juo alkoholia ja menee miehen luokse yöksi. Tätä tapahtuu joka viikonloppu, yleensä ilman väkivaltaa. Elätkö jossain tynnyrissä vai miten et ole kuullut baareista ja jatkoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisia tilanteita ylipäänsä pääsee tapahtumaan, tämä kiinnostaisi itseäni.
Juo alkoholia ja menee miehen luokse yöksi. Tätä tapahtuu joka viikonloppu, yleensä ilman väkivaltaa. Elätkö jossain tynnyrissä vai miten et ole kuullut baareista ja jatkoista?
Eikö järki ja tunteet sano että tuo ei ehkä ole ihan hyvä idis? Oikeastiko ei? Mielestäni uskomatonta jos noin on.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama
No kun nyt siitä pitää päättää. Kävin siinä tutkimuksessa, mutta näytteitä ei voi tutkia ilman rikosilmoitusta, toisaalta en tiedä voinko tehdä rikosilmoitusta näillä tiedoilla kun voin vaan epäillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö järki ja tunteet sano että tuo ei ehkä ole ihan hyvä idis? Oikeastiko ei? Mielestäni uskomatonta jos noin on.
Ei ole keskustelun pointti. Useimmiten väkivaltaa tekee joku läheinen ihminen joten jos haluat suojella itseäsi niin älä koskaan jää kahdestaan kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kai sen tuntis jos olis pantu?
Niinhän sitä luulis mutta ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sen tuntis jos olis pantu?
Niinhän sitä luulis mutta ei välttämättä.
Nii jos ois ihan pienellä pantu. Mut viel ku ite kuiva ni luulis ettei edes onnistuis.