Miten ikinä voin päästä pakeista ylitse?
Sain pakit alun perin vähän päälle kolme vuotta sitten ja ikävöin sitä ihastustani edelleen suuren osan päivästä. Unelmoin hänestä todella paljon ja kirjoittelen hänelle muistikirjaani runoja (en ole niitä hänelle lähettänyt) ja maalaan hänestä kuvia muistikuvieni perusteella. Käyn töissä ja hoidan lapsiani, eikä mulla ole vapaa-ajalla lainkaan livekavereita tai kumppania siis. Ainoat kaverini ovat ulkomailla. Olen jo miettinyt, että ehkä ne unelmani siitä ihastuksestani saavat korvata livekaverit ja kumppanit ja elän siten lopun elämäni. Silti tuntuu vaikealta, kun siis ei ole toivoa paremmasta koskaan.
Mikä tähän auttaisi? Älkää ehdottako lääkitystä tai terapiaa, sillä minulla ei ole aikaa tai halua sellaisiin.
Kommentit (30)
Onko exälläsi uusi kumppani vai voitteko vielä palata yhteen?!
Nämä kertoo, ettet ex-aviopuolisoasi rakastanut. Hyvä, kun jätit
Vierailija kirjoitti:
Se mun ihastukseni vain porskuttaa aviopuolisonsa kanssa ja minä onneton erosin. On inhottavaa elää yh-äitinä loppuikäni ajan. Elämäni vaikeutui kaikilla tavoin huomattavasti, kun jäin yksin. Tasan eivät käy onnen lahjat.😭 Miksi se ihastukseni flirttaili ja oli niin ihana, jos ei halunnut mitään vakavaa? En ymmärrä. 😢
Toisaalta: "se ei pelaa, joka pelkää" ja riskejä pitää uskaltaa ottaa. Mutta kyllähän mulla on jatkuvasti sellainen olo, että mietin sitä, voikohan vitutukseen sittenkin kuolla. Se ihastukseni oli/on kuitenkin elämäni rakkaus. Jos olisin osannut laskelmoida, olisin eronnut vasta sitten, jos ihastukseni olisi halunnut alkaa suhteeseen. Mutta moraalini ei antanut periksi sellaiselle, että tekisin itse aloitteen, jos olen naimisissa, joten oli vain yksinkertaisesti pakko erota ja ihan konkreettisestikin pelata upporikasta ja rutiköyhää.
Vierailija kirjoitti:
Onko exälläsi uusi kumppani vai voitteko vielä palata yhteen?!
Miyäs järkeä siinä sitten olisi? Seuraava ihastus tulee ja pistää taas kaiken ihan hajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt paska osu tuukettimeen ja saat kärsiä siitä lopun ikääsi.
Mitä tarkoitat? Siis mokasin kyllä ja otin tyhmiä riskejä. Olisiko mun pitänyt vain pelailla ja feikata aviomieheni seurassa, että muka pidän hänestä, vaikka olinkin salaa ihastunut toiseen?
Mä nyt ihastuin toiseen, enkä osannut sitä peitelläkään. Olisiko pitänyt kertoa miehelleni, että "onko ok, että pyydän ihastustani treffeille? Jatketaan liittoamme, jos saan pakit, mutta muussa tapauksessa haluan eron". Miten ihmiset yleensä toimivat?
Sitä, että et pelkästään tuolla ihasatumisella pilannut omaa elämääsi, vaan miehen ja lasten elämän. Jokainen varmaan ihastuu parisuhteessa ollessaan kolmansiin osapuoliin, mutta se pitää osata käsitellä aikuismaisesti.
Miten ne ihastumisen käsitellään aikuismaisesti? Ilmeisesti ei ainakaan saa olla liian rehellinen? :/
Se, että kun olet perheen perustanut ja lapset siihen tehnyt, niin ethän sinä minkään ihastuksen perään lähde juoksentelemaan. Olet nyt valintasi tehnyt kenen kanssa perheen perustanut.
Taasko sä jankkaat tätä!! Usko nyt viimeinkin, se nainen on hetero ja onnellisesti naimisissa. Eikä se halua olla sulle joku varaäiti, joka pitää sylissä ja silittelee. Siitähän sä oikeasti haaveilet, taantumisesta huolettomaan lapsuuteen.
Pakkien syynä on se sun jättimäinen nenäsi.
Vierailija kirjoitti:
uniikki lumipallo joka luuli olevansa jokaisen miehen unelma saikin pakit nyt .
Etkö terapeuttihullua tunne? Naispuoliseen terapeuttiinsa hän rakastui.
Hyväksy että et ole enää se hehkeä hoikka prinsessa jota miehet haluaa ja josta miehet kilpailee.
uniikki lumipallo joka luuli olevansa jokaisen miehen unelma saikin pakit nyt .