Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla kilpirauhasen vajaatoimintaa? Oletteko tulleet helposti raskaaksi ja aiheuttaako jotain muita riskejä?

Vierailija
29.06.2006 |

Itse olen sairastanut jo aika pitkään, mutta kun parikymppisenä sairastuin, meni toisesta korvasta sisään toisesta ulos, mitä lääkäri sanoi raskaudesta. Nyt vauva tuntuu ajankohtaisemmalta (lue: kauhea vauvakuume päällä) ja syksymmällä voitaisiin alkaa yrittää. Sitä ennen on kontrolli ja ajattelin samalla kysyä lääkäriltä asiasta, mutta silti ajattelin udella täällä käytännönkokemuksia jo nyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaatuinen vajaatoiminta sulla on, onko autoimmuuni tyreodiitti? Eli elimistö alkaa syödä itseään? En tiedä onko asioilla yhteyttä mutta mua on alkaneet tässä vuosien varrella vaivata myös muut autoimmuunisairaudet... ainakin valkojäkälä (vars alapään limakalvot surkastuu), sidekudosongelmat (esim kynnet ei enää kasva vaan kuoleentuvat) ja diabetes (todettu vain raskauksien aikana, muulloin en ole halunnut tietää siitä mitään...).

Vierailija
2/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hypotyreoosista kärsivä kolmen lapsen äiti.

Mulla kans puhkes sairaus toisen lapsen odotusaikana, mutta siitä huolimatta kolmonenkin sai alkunsa ekasta kierrosta kun jätettiin ehkäisy pois.

Raskausaikana kontrolloitiin tiheämpään tahtiin kuin muulloin, mutta mitään ongelmia ei ollut, eikä tarvinnut tyroksiiniannosta muuttaa suuntaan eikä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastanut olen nyt kohta kymmenen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi