Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on nyt yskää tai muita "oireita" ja olet kotona, toivotko että se olisi koronaa?

Vierailija
01.04.2020 |

Minä toivon, nimittäin jos se ei tästä pahene. Sitten se olisi ainakin pois päiväjärjestyksestä, ettei tarvitsisi enää pelätä.
Minulla yskää ollut kohta viikon, ei oikein muita oireita, välillä nenän niistän, mutta varsinaista nuhaa ei ole. Ulkona en ole ollut, että ei tämä millään hiekkapölyllä enää selity.

Mutta mistäpä sen tietää mitä on, kun tuskin testeihin ajaudun, ellei sitten pahenisi sietämättömäksi.

Korona ei välttämättä nosta kuumetta, ja oikeita on erilaisia, tai ei mitään oireita.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös ne pahat oireet ala vasta viikon jälkeen, jos alkavat? Keuhkokuumetta alkaa silloin pukkaamaan. Onko sulla haju- ja makuaisti normaalit? Eikös se ole yksi oire, kuten päänsärkykin. Entä onko ollut kuumetta? Oletko suojellut muita ihmisiä itseltäsi miten?

Vierailija
2/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikös ne pahat oireet ala vasta viikon jälkeen, jos alkavat? Keuhkokuumetta alkaa silloin pukkaamaan. Onko sulla haju- ja makuaisti normaalit? Eikös se ole yksi oire, kuten päänsärkykin. Entä onko ollut kuumetta? Oletko suojellut muita ihmisiä itseltäsi miten?

Ai jaa, no kiitos tästä.. nyt alko taas pelottaa. Ei ole kuumetta ollut.

Kotona olen ollut, lapseni (teini) kanssa. 

Mikä ihmeen kyselytauti sinulla on. Ei ole haju- makuaisti muuttunut.

Tiedätkö ettei kaikille korona tule samanlaisena, ei kaikille tule kuumetta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se noin on, että viikon jälkeen puhkeaa keuhkokuume, en todella toivokaan, että tämä olisi korona. :(

Hitto kun piti tämäkin alotus tehdä. :(

ap

Vierailija
4/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kaikille keuhkokuumetta koronassa ! Joillakin on VAIN normi flunssa oireita. Minulla oli kolme viikkoa todella kova yskä, lievää kuumetta, kova nuha jne. Lekuri kuunteli keuhkot ja tuumasi että kunnossa on , tämä on vaan RS virusta jota on myös liikkeellä. Viikon olin saikulla ja sitten takaisin töihin. Pakko oli mennä kun en saanut enempää saikkua ! 

Vierailija
5/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kaverilla korona. Ollut vähän toista viikkoa ja on kotona. Eilen soiteltiin. Ihan hengissä on, kova yskä ja kuumetta. On alle 40 v. Ei tähän kaikki kuole, päivän selvää. Mutta ankara tauti se on.

Vierailija
6/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin lievän flunssan tuossa pari viikkoa sitten ja todella toivon että oli koronaa.

Vierailija
7/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen viikko on koronassa oikeasti se "vaarallisempi". Eka viikko yleensä menee lievillä oireilla ja sitten näkee kääntyykö tauti pahempaan vai parempaan. Yleensä potilas joutuu teholla vasta noin 10 päivää oireiden alkamisesta.

Vierailija
8/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös oireita, jotka voivat olla koronaa, tai voivat olla olematta, ja toisaalta toivon, että olisi sitä, mutta enhän mä saa varmuutta, jollei tauti pahene niin, että joudun sairaalaan. Sitä en todellakaan toivo!!! joten siinä mielessä parempi olisi, jos olisi jotain muuta. Kotona aion pysytellä joka tapauksessa, kunnes epidemia saatu kuriin maailmanlaajuisesti, koska alustahan se alkaa, kun rajoituksia aletaan purkaa ja ihmiset syöksyvät taas ulkomaille viruksia hamstraamaan.

Vierailija
9/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan toivoisi itselleen koronaviruksen? Todella raju tauti joka vie monet huippukuntoiset nuoretkin viikoiksi sairaalaan. Siihen voi myös menehtyä vaikka olisit kuinka hyvässä kunnossa ilman perussairauksia. Toki todennäköisyys siihen on huomattavasti pienempi kuin vanhemmilla ihmisillä.

Vierailija
10/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki jokainen varmaan toivoo, että olisi melkeinpä huomaamattaan sairastanut koronan. Oletko ap vähän tyhmä, kun edes kysyt tuollaisis?

Siitä ei vaan voi viikon perusteella vielä mennä sanomaan, että olet tuollainen vähäoireinen. Kuten sulle on sanottukin - mutta aloit siitä kiukutella - koronassa on ikävää se, että se kestää pitkään ja voi vaikeutua aika monenkin päivän päästä vasta.

Tai sitten tuo tosiaan ei ole edes koronaa, vaan normaalia flunssaa.

Vierailija
11/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen viikko on koronassa oikeasti se "vaarallisempi". Eka viikko yleensä menee lievillä oireilla ja sitten näkee kääntyykö tauti pahempaan vai parempaan. Yleensä potilas joutuu teholla vasta noin 10 päivää oireiden alkamisesta.

No useimmilla ei, muistetaan nyt se eikä saada kaikkia Suomen flunssaisia paniikkiin. 

Vierailija
12/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan toivoisi itselleen koronaviruksen? Todella raju tauti joka vie monet huippukuntoiset nuoretkin viikoiksi sairaalaan. Siihen voi myös menehtyä vaikka olisit kuinka hyvässä kunnossa ilman perussairauksia. Toki todennäköisyys siihen on huomattavasti pienempi kuin vanhemmilla ihmisillä.

Opettele lukemaan. Ap kuvittelee, että hän tuossa nyt potee koronan pikkuyskänä. Noin puolet sairastuneista potee koronan oirettomana tai vähäoireisena, ja ap toivoo olevansa sellainen. Ei hän tietenkään vakavaa koronan muotoa toivo itselleen.

Vierailija
13/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiset korona-asiantuntijat taas liikkeellä. Kukaan ei tiedä millaiset oireet kenellekin tulee. Ystäväni sairasti koronan (testattiin) ja hänellä nousi kuume max 38 asteeseen ja se oli siinä. Kesti toki useamman päivän, mutta ei keuhkokuumetta tai muitakaan oireita. Jopa haju- ja makuaisiti säilyi.

Vierailija
14/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli flunssa ja tavallaan toivoin, tavallaan en. Tän palstan koronahullut saivat kyllä itsenikin ahdistuneeksi. 

Nyt parannuttua tottakai toivon, että se oli korona :) Mutta tuskinpa, sairastuin 10.3. eikä se vielä silloin kovin levinnyt ollut, olin jo silloin ollut melko erilläni ihmisistä. 

Vierailija
15/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toki jokainen varmaan toivoo, että olisi melkeinpä huomaamattaan sairastanut koronan. Oletko ap vähän tyhmä, kun edes kysyt tuollaisis?

Siitä ei vaan voi viikon perusteella vielä mennä sanomaan, että olet tuollainen vähäoireinen. Kuten sulle on sanottukin - mutta aloit siitä kiukutella - koronassa on ikävää se, että se kestää pitkään ja voi vaikeutua aika monenkin päivän päästä vasta.

Tai sitten tuo tosiaan ei ole edes koronaa, vaan normaalia flunssaa.

Mä en tajua tätä ilkeilyä ja nimittelyä. Saatko jotain tyydytystä kun vastaat noin? Oletko livenäkin yhtä tuomitseva ja syyttävä?

Vierailija
16/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Johanna Koivu on sairastanut. Voitaisko kertoa onko ollut matkalla vai mistä koronan sai .

Paha tartunta koska on ollut sairaalassakin.

Onko peräisin Tirolista.

Vierailija
17/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti asutte yksin, kun toivotte sairastavanne/sairastaneenne koronan? Itse en ainakaan halua siitä syystä, että en myöskään halua tartuttaa sitä perheeni jäseniin, joille voi mahdollisesti tulla vakavampia oireita, kuin mitä itse siitä saan.

Vierailija
18/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen koronatapaus on tappio tyttöhallituksen propagandalle ja voitto Mestarille. Sen jalon aatteen puolesta mikään uhraus ei ole liian suuri!

Vierailija
19/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan lottoarvontaa millä tavalla koronan sairastaa jos tartunnan saa.

Vierailija
20/21 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte katsellut telkkarista koronadokumentin, australialaisen. Se kertoi Kiinasta. Helvetti oli karua katsottavaa. Ihmiset kaatuivat suorilta jaloilta ja heitä vietiin väkisin karanteeniin jne. 

Sen kun katsoo, vähemmän vähättelee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme