Tunnetko kaikki puolisosi FB-ystävät?
Jos et kirjaimellisesti tunne eli ole itsekin heitä tavannut, niin tiedätkö kuitenkin, mistä puolisosi tai seurustelukumppanisi heidät tuntee?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen :) Puolisolla ei ole facebookia.
Ja ei ole edes salassa, on ulkoistanut kaikki it-asiansa mulle (meilin ylläpidon, puhelimen ohjelmistopäivitykset, käyttää mun läppäriä mun tunnuksilla nettaillessaan). Eikä hänellä ole työpaikan sähköpostiakaan jolla kirjautua.
Ja rivien välistä olen lukevinani, että tuo on sinusta hyvä asia. Minkä ikäinen mies on kyseessä, 70?
Minulle olisi iso turnoff ellei puolisollani olisi digivalmiuksia.
Kyllä hän käyttää osaa, mutta some ei kiinnosta eikä tietotekniikan näpräily. Mies (arvasit oikein) huoltaa mun auton ja minä huollan hänen puhelimensa, työnjako siis. Auton vikakoodit luetaan usein yhdessä :)
Kuuntelee ihan sujuvasti kännykästä esim spotifytä bluetoothkaiuttimella. Olkkarissa on kyllä lp-soitin, joka sekin ahkerassa käytössä.
En muuten ole itsekään facessa, eikä meidän teini.
No en tunne. En edes tunne kaikkia omia fb-kavereita. Tai no olen heidät joskus toki tavannut, mutta ei sitä mielestäni vielä tuntemiseksi voi sanoa.
En tunne kaikkia, mutta oletan, että vanhoja koulukavereita ja työkavereita siellä on.
No en. Hänellä on useita satoja kontakteja siellä. Ehkä puolet tai sitä luokkaa on meidän yhteisiä tuttuja?