Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko kaikki puolisosi FB-ystävät?

Vierailija
01.04.2020 |

Jos et kirjaimellisesti tunne eli ole itsekin heitä tavannut, niin tiedätkö kuitenkin, mistä puolisosi tai seurustelukumppanisi heidät tuntee?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen :) Puolisolla  ei ole facebookia.

Ja ei ole edes salassa, on ulkoistanut kaikki it-asiansa mulle (meilin ylläpidon, puhelimen ohjelmistopäivitykset, käyttää mun läppäriä mun tunnuksilla nettaillessaan). Eikä hänellä ole työpaikan sähköpostiakaan jolla kirjautua.

Vierailija
2/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen :) Puolisolla  ei ole facebookia.

Ja ei ole edes salassa, on ulkoistanut kaikki it-asiansa mulle (meilin ylläpidon, puhelimen ohjelmistopäivitykset, käyttää mun läppäriä mun tunnuksilla nettaillessaan). Eikä hänellä ole työpaikan sähköpostiakaan jolla kirjautua.

Ja rivien välistä olen lukevinani, että tuo on sinusta hyvä asia. Minkä ikäinen mies on kyseessä, 70?

Minulle olisi iso turnoff ellei puolisollani olisi digivalmiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ees ole syynännyt miehen kaverilistaa läpi. Yhdessä oltu yli 20v.

Vierailija
4/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan ketä hänen kavereissaan on. 

Vierailija
5/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoo kysyttäessä, suurin osa on työkavereita tai joitain lapsuudenystäviä peruskoulusta.

Kaikki hänen oikeat kaverinsa tunnen.

Vierailija
6/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sen verran fiksu ihminen, että hän ei räävi omia, perheen eikä muiden asioita missään naamiksissa. Itsekään en ole siellä. Whatsapp on, jolla tarvittaessa viestittelemme keskenämme tai tärkeimmille kavereille.

M 38

Vierailija
7/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoo kysyttäessä, suurin osa on työkavereita tai joitain lapsuudenystäviä peruskoulusta.

Kaikki hänen oikeat kaverinsa tunnen.

Jatkan, en siis kysele jatkuvasti kuka tuo on ja tuo jne. :D Siis jos tulee puheeksi, niin kertoo.

Vierailija
8/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne :)

Vaimolla on useampia harratuksia, joiden kautta hänellä on eri ikäsiä ja eri sukupuolta olevia FB-kavereita.

Samoin vaimolla on työkavereitä FB-kavereina, näitäkään en tunne.

Ja en siis tiedä ketkä on harastuskavereita ja ketkä työkavereita

Vierailija
9/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, emme ole missään vaiheessa puhuneet toistemme fb:n käytöstä tai fb-kontakteista. Ymmärtääkseni puolisoni käyttää fb:tä hyvin vähän, ainakaan itselleni ei koskaan tule ilmoituksia, että hän olisi postannut jotain.

Vierailija
10/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä kiinnosta. Pitäisikö olla kiinnostunut? 

Vierailija
11/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hänen kaverilistaansa sen kummemmin syynännyt, mutta veikkaan, että valtaosaa en tunne tai edes tiedä mistä puoliso tuntee. Hänellä kuitenkin on takanaan 30 vuotta ilman minua, siihen mahtuu paljon vanhoja työ- ja kolukavereita sekä muita hyvän päivän tuttuja.

Vierailija
12/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Miksi pitäisi? Ei hänkään tunne kaikkia minun facebook-kavereitani.

Vierailija
13/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla kumpikaan missään somesovelluksissa, joten ei tuota ongelmia tällaiset asiat. Ei ole edes whatsuppia kummallakaan. Haluaisimme lankapuhelimet takaisin, jotta ei edes näkisi onko joku soittanut tai lähettänyt viestin. Terveisin 40+ horiskot.

Vierailija
14/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla kumpikaan missään somesovelluksissa, joten ei tuota ongelmia tällaiset asiat. Ei ole edes whatsuppia kummallakaan. Haluaisimme lankapuhelimet takaisin, jotta ei edes näkisi onko joku soittanut tai lähettänyt viestin. Terveisin 40+ horiskot.

Me ollaan somessa, mutta asia ei silti tuota ongelmia...

Vierailija
15/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, ei paljon tuu puolison kavereita katsottua, eikä sen sivuilla pyörittyä. Näkeehän tuota kotonakin.

Vierailija
16/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan somessa, mutta asia ei silti tuota ongelmia...

Joillekin tuntuu tuottavan aloituksesta päätellen.

Vierailija
17/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: Minulla oli jo 1992 tai 1993 alkaen lankapuhelimessa laite, josta näin soittajan numeron. Tallentuivat eli näin myös, kun joku oli yrittänyt soittaa poissaollessani. Puhelinvastaaja oli myös jostain 90-luvun alusta saakka, en muista liittyivätkö jopa toisiinsa.

Todellakin haluan nähdä kuka soittaa ja kuulla viestiltä, mistä oli kysymys.

Terveisin 50++ horisko

Vierailija
18/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä keitä siellä kaverilistalla on, mutta en varmasti tunne kaikkia.

Vierailija
19/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: Minulla oli jo 1992 tai 1993 alkaen lankapuhelimessa laite, josta näin soittajan numeron. Tallentuivat eli näin myös, kun joku oli yrittänyt soittaa poissaollessani. Puhelinvastaaja oli myös jostain 90-luvun alusta saakka, en muista liittyivätkö jopa toisiinsa.

Todellakin haluan nähdä kuka soittaa ja kuulla viestiltä, mistä oli kysymys.

Terveisin 50++ horisko

Meillä ei ollut vaikka tiedossa oli että sellaisen saa. Vastaajia ei ole edelleenkään vaikka sellaisetkin saisi. Todellakaan emme halua tietää kuka on soitellut, jos emme ole tavoitettavissa. Jos on tärkeää asiaa, voi soittaa uudelleen.

Vierailija
20/24 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, oletan että ovat vanhoja koulukavereita ja työkavereita. Ei minua kiinnosta. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta, mutta en tykkää ajatuksesta että oltaisiin kuin yhtä henkilöä eikä kummallakaan olisi mitään omaa. Yritän pitää kiinni siitä että minulla on jotain omia juttuja ja tuttuja ja hänellä saa olla myös.