Sain yt-lapun.
Kommentit (8)
Mä sain neljä vuotta sitten eikä elämä ole sen jälkeen palannut ennalleen. Vakityötä ei tule. Pätkätöitä tehty ja välillä annettu ymmärtää, että palkataan vakkariksi. Kerran on jopa kysytty haluanko jäädä ja sanottu, että pistetään prosessi etenemään. Sitten muutama päivä ennen määräaikaisuuden päättymistä sanotaankin, ettei me otetakaan sua.
Kohta saat olla kotona turvassa koronalta. Eikö olekin upeaa! 😊
tarkennus, alkoiko yt:t vai loppuiko ne? tuohan ei vielä tarkoita mitään... Mä oon ollu neljässä yt:ssä eikä koskaan käynyt flaksia että olis päässy ansiosidonnaiselle. Ja nää oli silloin kun päivärahat oli paremmat...
Kotikaranteeni kirjoitti:
Kohta saat olla kotona turvassa koronalta. Eikö olekin upeaa! 😊
Itsekin toivoisin, mutta ei. Kohta taas lähtö töihin jännittämään, saako tänään tartunnan.
Nyt kannattaisi tehdä työt hutiloiden, ehkä seuraava YT toisi toivotun lomautuslapun.
Mäkin sitä jo kaksin käsin haroin...turhaan.
Se on kuitenkin niin monella tosi korkea työmoraali, haluaa tehdä työt mahdollisimman hyvin.
Lappua ei anneta.
Samalla täytyy muistaa työministerin sanat viimeviikolta. Suomessa on nyt työvoimapula. Rajat on kiinni joten tänne ei päästä ulkomailta. Kyllä tekevälle aina töitä löytyy.
ei YT:Stä mitään lappuja anneta. Vasta Yt:den jälkeen saa joko lomautus- tai irtisanomislapun...
Onnea. Tämä on elämasi tilaisuus.