Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: onko olemassakaan hyvää irtoseksiä?

Vierailija
31.03.2020 |

Olen ollut pääasiassa parisuhteissa ja ne yhden illan jutut, joita olen (pääasiassa tinderistä) tavannut ovat osoittautuneet aivan kamaliksi. Seksisuhteetkaan eivät ole toimineet. Pelkästään parisuhteessa olen saanut miehiltä hyvää seksiä. Kavereilla ollut pitkälti sama ongelma. Nyt eronneena en halua pitkään aikaan suhteeseen, mutta seksi kiinnostaa. Onko realistista haaveilla hyvästä irtoseksistä miesten kanssa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aivan tajuttoman hyvää irtoseksiä lukuisia kertoja, mutta se ei ole koskaan ollut sovittua eikä päihtyneenä mistään baarista.

Sattumalta siis tavannut jossain ja hommat on vaan eskaloituneet seksiin, koska kemia ja vetovoima on ollut niin vastustamatonta.

Huonoa seksiä en ole saanutkaan, eli varmaan myös kokijasta itsestään kiinni ja osa ihmisistä kai vaatii jotain kiintymystä toiseen jotta voi nauttia seksistä. Saatat olla sellainen?

Minä en ole sellainen, joten voin nauttia uskomattoman hyvää seksiä tyypin kanssa jonka tapasin tuntia aiemmin ja kenestä en tiedä mitään.

Vierailija
2/5 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kerta kenenkään kanssa ei ole mulle ollut sitä parasta seksiä mitä kannattaisi tavoitella. Kun oppii vähän tuntemaan toisen tapoja ja mieltymyksiä seksi on vaan niin paljon antoisampaa. Seksisuhde ilman sen syvällisempää sitoumusta toimii kohdallani hyvin, kunhan löytää sen yhteensopivan miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut hyvää seksiä monta kertaa. Nämä ovat olleet tinder-deittejä eli ainakin yksi3n treffien ajan on tutustuttu ennen sänkyyn päätymistä :D

Edellisessä pitkässä suhteessa seksi ei toiminut ja olin eron jälkeen ihan ällistynyt siitä, miten hyviä yhden illan jututkin voivat olla! Mutta kyllä minäkin mieluummin harrastan seksiä vakiintuneessa suhteessa ja nykyisessä suhteessa seksi onkin hienoa.

Vierailija
4/5 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kerta kenenkään kanssa ei ole mulle ollut sitä parasta seksiä mitä kannattaisi tavoitella. Kun oppii vähän tuntemaan toisen tapoja ja mieltymyksiä seksi on vaan niin paljon antoisampaa. Seksisuhde ilman sen syvällisempää sitoumusta toimii kohdallani hyvin, kunhan löytää sen yhteensopivan miehen.

Mä oon kokenut kyllä aivan hemmetin hyvää seksiä ekalla kerralla useammankin kanssa, mutta ne on olleet kyllä sellaisia et on puhuttu mieltymyksistä etukäteen ja/tai puhutaan siinä samalla mistä tykkää ja täytetään molempien halut :)

Sanon suoraan mitä haluan ja mies tekee sen, ja mies sanoo mitä haluaa ja mä teen sen.

Vierailija
5/5 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kokenut kyllä aivan hemmetin hyvää seksiä ekalla kerralla useammankin kanssa, mutta ne on olleet kyllä sellaisia et on puhuttu mieltymyksistä etukäteen ja/tai puhutaan siinä samalla mistä tykkää ja täytetään molempien halut :)

Sanon suoraan mitä haluan ja mies tekee sen, ja mies sanoo mitä haluaa ja mä teen sen.

Voi kumpa sinunlaisia rohkeita naisia olisi enemmänkin! Naiset tuppaavat monesti ujostelemaan toiveidensa kanssa ihan turhaan. ihmisiähän tässä ollaan eikä mitään ajatustenlukijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan