Miksi uutinen siitä että eläinsairaaloista saadaan kymmenittäin hengityslaitteita, poistettiin?
Kommentit (10)
huojentavat uutiset kielletty. jos se ois ollut et kymmenet ihmiset JOUTUVAT eläinsairaaloiden hengityslaitteisiin, niin se ois ollut ok
En tiedä, täällä poistuu välillä ihan omituisia juttuja. Olin äsken vastaamassa ketjuun, jossa kysyttiin, näkeekö Instagramissa mitenkään, kuka on käynyt katsomassa kuvia, ja se poistettiin sillä välin kun kirjoitin kahden lauseen vastausta. Mitään sääntöjä rikkovaa en kyllä siinäkään ketjussa nähnyt.
Ei tällä palstalla mitään uutisia julkaista!
Suureksi osaksi vain provoja, trolleja. Harvemmin mitään asiaa, ja nekin ketjut pilataan yleensä hyvin pian asiattomuuksilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, täällä poistuu välillä ihan omituisia juttuja. Olin äsken vastaamassa ketjuun, jossa kysyttiin, näkeekö Instagramissa mitenkään, kuka on käynyt katsomassa kuvia, ja se poistettiin sillä välin kun kirjoitin kahden lauseen vastausta. Mitään sääntöjä rikkovaa en kyllä siinäkään ketjussa nähnyt.
Saman olen huomannut. Välillä lähtee ihan asiallisia ketjuja ja viestejäkin katoaa. Ei tarvitse varmaan kovinkaan montaa ilmoitusta, ennenkuin automode poistaa.
Viikonloppuna just mietin, kun oli tv-ohjelma eläinsairaalasta, että nuohan on samoja laitteita kuin ihmisillä käytetään, että otetaankohan ne nyt ihmisten käyttöön.
Jollakin meno hermot kun se oma maailmankaikkeuden napa ihmiseläimen pentu ei olekaan sitä samaa kaikille muille.
Keskustelu muuttui hyvin nopeasti aggressiiviseksi, joten varmaankin siksi se poistui, kuten pian tulee poistumaan tämäkin.
Itse kerroin lähteväni kiertämään Suomea moottoripyörällä ensi kesänä. Tämä myös poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerroin lähteväni kiertämään Suomea moottoripyörällä ensi kesänä. Tämä myös poistettiin.
Tuotit pahaa mieltä kertomalla olevasi hopeakettu ja ajavasi BMW-merkkisellä pyörällä, jos oikein muistan.
Tervetuloa Jyväskylään, täällä pärjäät kaikilla murteilla, myös sen yhden jankkaajan hehkuttamalla savolla!😅
Hermostutti liikaa eläintenomistajia.