Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monitehot netistä?

Rillit uusimista vailla
31.03.2020 |

Ootteko tilanneet? Mistä? Hinta? Miten monitehot mitoitetaan nettikaupassa?
Ylipäätään kokemuksia? Saako kehyksiä kotiin testiin ennen tilaamista?

Itsellä reilut kolme miikkaa, hajataittoa ja lukulisää 1,50
Eli on tärkeää, että rajakorkeus ja pupillien väli on oikein... Ja kun se ei ole aina onnistunut liikkeessäkään niin mietityttää kovasti

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetistä hommaan aina lisää tehoja Max-O-Flex engine plus super hydraline monitehovoiteluaineella.

Vierailija
2/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään jotain järkevää vastausta kysymykseeni?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut omat sekä parin kaverini monitehot zenniopticalista. Sinne syötetään ne silmälasireseptissä olevat tiedot ja juuri oikeanlaiset lasit tuli postissa kotiin. Postikuluineen 55 euroa. Eivät jääneet edes tulliin. Tänä vuonna kuulemma ovat kaikki silmälasipaketit vaatineet tullauksen.

Tuolla sivuilla on hieno ohjelma, missä laseja voi kokeilla omaan valokuvaan. Antaa tosi hyvän kuvan siitä sopiiko kehykset. Mitat on myös millimetreissä, joten vanhoistakin laseista saa hyvin osviittaa. Suosittelen!

Vierailija
4/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tilannut omat sekä parin kaverini monitehot zenniopticalista. Sinne syötetään ne silmälasireseptissä olevat tiedot ja juuri oikeanlaiset lasit tuli postissa kotiin. Postikuluineen 55 euroa. Eivät jääneet edes tulliin. Tänä vuonna kuulemma ovat kaikki silmälasipaketit vaatineet tullauksen.

Tuolla sivuilla on hieno ohjelma, missä laseja voi kokeilla omaan valokuvaan. Antaa tosi hyvän kuvan siitä sopiiko kehykset. Mitat on myös millimetreissä, joten vanhoistakin laseista saa hyvin osviittaa. Suosittelen!

Miten siellä mitataan rajakorkeus?

Vierailija
5/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut vain piilolaseja. Oikeat lasit hain optikon kautta.

Vierailija
6/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut vain piilolaseja. Oikeat lasit hain optikon kautta.

Kiitos tiedosta, mutta ihmettelen, että miksi vastasit kun kysymykseni liittyi silmälaseihin, ei piilolinsseihin

AP

Vierailija
7/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käy nyt hyvä ihminen sieltä sivuilta katsomassa!

Vierailija
8/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa tekohampaat netistä. Tulee just sopivat.

Vierailija
9/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käy nyt hyvä ihminen sieltä sivuilta katsomassa!

Kiitos niin tein ja eipä siellä mitata rajakorkeutta mitenkään, eli se hiotaan varmaan keskelle linssiä, eli ei toimi mulla.

Oisko muita nettikauppa vinkkejä

AO

Vierailija
10/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Linssien mittaus tulee tehdä ammattitaitoisesti, ei sinne päin. Olen kyllä saanut väärin tehdyt linssit optikoltakin, kun hutiloiden mitattu.

Vierailija
11/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Linssien mittaus tulee tehdä ammattitaitoisesti, ei sinne päin. Olen kyllä saanut väärin tehdyt linssit optikoltakin, kun hutiloiden mitattu.

Olen saanut optikkoliikkeen kautta kerran väärin mitoitetut monitehot ja siksi epäröinkin kovasti nettitilausta...

Paljon ilmeisesti hankitaan netin kautta ja kokemuksia olisin mielelläni kuullut, mutta taitaa olla väärä paikka kysellä.

AP

Vierailija
12/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vielä kerran

AP

Vierailija
13/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favopticilta olen tilannut muistaakseni 2-3 monitehot. Kyllä niillä pärjäsi paremman puutteessa ihan ok, mutta mittauksen kanssa pitää olla todella tarkkana.

Ja kuten tuossa joku edellä sanoi, myös optikoilta voi saada huonosti toimivat silmälasit.

Vierailija
14/14 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja hyvin ovat toimineet. Kaikkiaan tilasin kolmet monitehot. Linssien laatu hyvä ja korkeus mulle hyvä. Hinta yht. 170e