Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vasta avioliitossa?

Vierailija
31.03.2020 |

Mitä sanoisitte? Olisitteko valmiita odottamaan avioliittoon? Entä jos ei saisi tuona aikana edes itsetyydyttää? 
Olisi kiva kuulla kuinka moni aikoo odottaa/odottaa/on odottanut avioliittoon? Oliko vaikeaa? Mistä syystä odotitte?

Jos mies/nainen kertoisi treffeillä aikovansa säästää avioliittoon, kuinka reagoisitte? Jäisikö tapailu siihen vai jatkaisitteko?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion odottaa avioliittoon. Jos naista ei miellytä niin tervemenoa. Minulla on arvoni ja niistä en toisen ihmisen itsekyyden takia luista. En nimittäin ymmärrä miksi se seksittömyys ENNEN AVIOLIITTOA on joillekin niin ylitsepääsemätön asia. Jotkut eivät missään nimessö halua elää hetkeä parisuhteessa ilman seksiä? Miksi? Meneekö se oma panetus muka sen parisuhteen edelle. Onko se seksi muka oikeasti sitä rakasta kumppania tärkeämpää? Itse en edes itsetyydytä.

Vierailija
2/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetyt naiset yöks neitsyet vaimoks

M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni uskovainen tuntuu odottavan mutta miten on luterilaisten kanssa? Olisi kiva tietää netistä ei löydy (tai en itse ainakaan löydä tietoa) että saako luterilaiset harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä

Vierailija
4/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin odottanut avioliittoon asti olis jäänyt kyllä ihan kokonaan ilman. Siihen loppu käytännössä koko touhu kun pappi sanoi aamen. Eli älkää odottako

Vierailija
5/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion odottaa. Ei nyt sinänsä vaikeaa, välillä kyllä tekisi mieli seksiä tosi paljon mutta ajattelen että hiljaa hyvä tulee. Omaan korvaani kuulostaisi kuitenkin oudolta jos ei ”saisi” itsetyydyttää, en tiedä mikä logiikka siinä on takana.

En kuulu kirkkoon.

N23

Vierailija
6/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin odottanut avioliittoon asti olis jäänyt kyllä ihan kokonaan ilman. Siihen loppu käytännössä koko touhu kun pappi sanoi aamen. Eli älkää odottako

Miten voit sanoa noin kun sulla ei nähtävästi ole kokemusta odottamisesta?

Vierailija
7/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut perustaa testauspalvelun naimisiin meneville pareille, ketkä eivät halua harrastaa keskenään seksiä ennen vihkimistä. Kuvailen kokemuksen rehellisesti ja yksityiskohtaisesti. Miehet kelpaa, naiset myös.

T. Pertti 48/186/91/18

Vierailija
8/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole neitsyt joten ei ole tarvetta odottaa avioliittoon, mutta esim. vanhempani olivat neitsyitä avioituessaan ja se oli varmasti heille hyvä ratkaisu.

Kyllähän se yhteiskuntaa, lapsia ja yksilöä itseään suojelee, jos kukaan ei harrasta seksiä ennen avioliittoa (huom M34, KUKAAN eli et myöskään sinä), mutta käytännössä tuo on utopiaa kun ei ne housut vain pysy kaikilla jalassa.

Vierailija
9/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole odottanut enkä odottaisi, jos voisin nyt päättää. En myöskään jatkaisi tapailua, jos tapailukumppani ilmoittaisi harrastavansa seksiä vasta avioliitossa. Mulle seksi on tärkeä osa parisuhteessa osoittaa ja jakaa yhteisiä tunteita toista kohtaan, ihan alusta alkaen. Saattaisi tuntua jopa tosi omituiselta ja kiusalliselta, jos oltaisiin monta vuotta eletty kumppanin kanssa ilman seksiä ja yhtäkkiä sitä ”saisikin” alkaa harrastelemaan. Kuvittelen, että itsestäni todennäköisesti tuntuisi vähän oudolta enää siinä vaiheessa, ei olisi yhtään luontevaa.

Ja lisäksi ihan käytännönkin kysymys - mitäs, jos molemmilla olisi aivan päinvastaiset mieltymykset seksin suhteen ja se paljastuisi vasta hääyönä? Puhumallakaan kun ei todellisuudessa saa välttämättä todellista käsitystä toisen seksuaalisuudesta. Toinen voi sanoa vaikka mitä, mistä ei välttämättä oikeasti pitäisi. Olen itse suht. seksuaalinen ihminen, joten esim. kaksikin viikkoa taukoa parisuhdeseksistä ärsyttää.

En mitenkään tuomitse niitä, jotka haluavat odottaa. Luulen silti, että usein varmasti nämä odottajat ovat ainakin jonkin verran a-seksuaaleja, eli että kun seksi nyt ei hirveästi muutenkaan kiinnosta niin ei ole vaivaksi odottaakaan.

N22

Vierailija
10/14 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin nuorena uskon takia avioliittoon, mutta enää on tosiaankaan odottaisi. Siinä on liian iso riski, että tulee tehtyä seksuaalisesti väärä valinta. Kokemusta on :'(

Vierailija
11/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi aivan ihana ihminen ja muuten suhde olisi tyydyttävä, niin ehkä voisinkin odottaa.

Mutta ainoa syy jonka keksin hänen sitä vaatia on uskonto, ja minun on hyvin vaikea kuvitella, että voisin olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, jonka maailmankuva nojaa niin vahvasti uskontoon ja vielä jenkkiuskontoon. Minulle koko avioliitto tarkoittaa vain omaisuusoikeudellista sopimusta.

Itsetyydytyksestä luopumiseen en näe sitäkään vähää syytä, koska se on vain minua koskeva asia.

Olen myös jo harrastanut esiaviollista seksiä, joten tuskin hänelle kelpaisinkaan.

Vierailija
12/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin, ja se oli prkleellinen virhe.

Vierailija
13/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisäksi ihan käytännönkin kysymys - mitäs, jos molemmilla olisi aivan päinvastaiset mieltymykset seksin suhteen ja se paljastuisi vasta hääyönä? Puhumallakaan kun ei todellisuudessa saa välttämättä todellista käsitystä toisen seksuaalisuudesta. Toinen voi sanoa vaikka mitä, mistä ei välttämättä oikeasti pitäisi. Olen itse suht. seksuaalinen ihminen, joten esim. kaksikin viikkoa taukoa parisuhdeseksistä ärsyttää.

N22

Lisäksi on itsekään vaikea tietää mistä lopulta pitää jos ei ole koskaan kokeillut.

Vierailija
14/14 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion odottaa avioliittoon. Jos naista ei miellytä niin tervemenoa. Minulla on arvoni ja niistä en toisen ihmisen itsekyyden takia luista. En nimittäin ymmärrä miksi se seksittömyys ENNEN AVIOLIITTOA on joillekin niin ylitsepääsemätön asia. Jotkut eivät missään nimessö halua elää hetkeä parisuhteessa ilman seksiä? Miksi? Meneekö se oma panetus muka sen parisuhteen edelle. Onko se seksi muka oikeasti sitä rakasta kumppania tärkeämpää? Itse en edes itsetyydytä.

Helppohan se miehellä kun nainen on aina hyvän kokoinen mutta mies ei. Kuka nainen ottaa niin ison riskin että menee naimisiin huomatakseen että miehellä on pieni?

Seksi on se juttu naisen ja miehen välillä ja jos se on huonoa niin suhde on tuhoon tuomittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän