Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorta naista tarjolla

Vierailija
30.03.2020 |

Naapurin nuori nainen 18v kävi kyselemässä yökyläily mahdollisuutta. Oli laittanut vähän kuulemma iltapalaakin. En tiedä uskaltaisiko mennä tämän epidemian takia, mutta ei tuollaista tarjousta viittis kyllä ohittaakaan. Itse olen nelikymppinen ukko jo, mutta hyvin säilynyt ja kovassa kunnossa. Kai se on lähettävä purkamaan paineet nuoreen lihaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasit aikaa kirjoittelelmalla tänne? Pölväsi! Hommiin siitä.

Vierailija
2/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkihan lakana. Ettei vaan jäänyt märkä läikkä tuommoisen unen jälkeen.

Oikeassa elämässä kun nuoret naiset eivät edes vilkaise tuollaisiin vanhoihin äijiin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kuvittelee päiväunissaan että joku 18v on pikkuemäntä joka laittaa iltapalaa XD

Vierailija
4/7 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö laittanut iltapalaa yh-äidilleen(55v ja xxxL) ja tälleen pyysi hänelle seuraks ...

Vierailija
5/7 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme miesten fantasiapalsta. Ei, nuoret kauniit naiset ei tarvi keski-ikäisiä äijiä. Löytyy oman ikäisiäkin, hyvännäköisiä ja viriilejä.

Vierailija
6/7 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa aika huono, itse tuon ikäisenä en saanut kuin 33v yh , 32v yh, 36v lapseton sekä 38 yh ta

eli nuorempaan ei ollut a) aikaa,b) kuntoa,c) samassa pikkukaupungissa kun painat noita neljää joka viikko jäämättä kiinni  niin ei jää harrastusmahdollisuuksia enää. mielellään toki olisin enemmänkin ravintelikierrokselta ottanut mukaan, mutta määrä on rajallinen

Vierailija
7/7 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihme vastauksii edellä. nuoret typyt on myös kiinnostuneuta kokeneista huomioivista pitkäkestosista 40+ tyypeistä.