Nuorta naista tarjolla
Naapurin nuori nainen 18v kävi kyselemässä yökyläily mahdollisuutta. Oli laittanut vähän kuulemma iltapalaakin. En tiedä uskaltaisiko mennä tämän epidemian takia, mutta ei tuollaista tarjousta viittis kyllä ohittaakaan. Itse olen nelikymppinen ukko jo, mutta hyvin säilynyt ja kovassa kunnossa. Kai se on lähettävä purkamaan paineet nuoreen lihaan.
Kommentit (7)
Tutkihan lakana. Ettei vaan jäänyt märkä läikkä tuommoisen unen jälkeen.
Oikeassa elämässä kun nuoret naiset eivät edes vilkaise tuollaisiin vanhoihin äijiin päin.
Tää kuvittelee päiväunissaan että joku 18v on pikkuemäntä joka laittaa iltapalaa XD
Tyttö laittanut iltapalaa yh-äidilleen(55v ja xxxL) ja tälleen pyysi hänelle seuraks ...
Ihme miesten fantasiapalsta. Ei, nuoret kauniit naiset ei tarvi keski-ikäisiä äijiä. Löytyy oman ikäisiäkin, hyvännäköisiä ja viriilejä.
olipa aika huono, itse tuon ikäisenä en saanut kuin 33v yh , 32v yh, 36v lapseton sekä 38 yh ta
eli nuorempaan ei ollut a) aikaa,b) kuntoa,c) samassa pikkukaupungissa kun painat noita neljää joka viikko jäämättä kiinni niin ei jää harrastusmahdollisuuksia enää. mielellään toki olisin enemmänkin ravintelikierrokselta ottanut mukaan, mutta määrä on rajallinen
ihme vastauksii edellä. nuoret typyt on myös kiinnostuneuta kokeneista huomioivista pitkäkestosista 40+ tyypeistä.
Hukkasit aikaa kirjoittelelmalla tänne? Pölväsi! Hommiin siitä.