Onko täällä joku vailla töitä?
Tässä olisi nyt hyvä tilaisuus
Ruoan nettikauppoihin tarvitaan äkkiä lisää työntekijöitä, lisäksi kentällä olisi varmaan tilaa kuljetuspalveluja perustaville pienyrittäjille: https://www.hs.fi/talous/art-2000006458195.html
Kommentit (4)
Kelpaako?
Itse olisin 2008-2011 ollut ikionnessani tällaisesta tilaisuudesta päästä töihin ja samalla oppia kasvualaan liittyvää osaamista. Olin nimittäin suurimman osan tuosta edellisestä kriisiajasta työttömänä ja oli todella pas kaa. Nyt ei onneksi ole lähtenyt työt, ainakaan vielä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako?
Itse olisin 2008-2011 ollut ikionnessani tällaisesta tilaisuudesta päästä töihin ja samalla oppia kasvualaan liittyvää osaamista. Olin nimittäin suurimman osan tuosta edellisestä kriisiajasta työttömänä ja oli todella pas kaa. Nyt ei onneksi ole lähtenyt työt, ainakaan vielä.
AP
Miksei kelpaisi? Kokemusta löytyy jo kaupan alasta ja myynnin puolelta, nyt ollut työttömänä/sairaana n. Vuoden ja tuollainen keräilijän työ voisi olla sopiva ponnahduslauta takaisin pelikentälle. Tai vaikka vain sitten joksikin aikaa, riippuu kuinka pitkä tarve kaupoilla on.
Olen itse asiassa miettinyt keräilijäksi menemistä kauppaan. Täällä ketään jolla kokemusta hommasta?