Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku vailla töitä?

Vierailija
30.03.2020 |

Tässä olisi nyt hyvä tilaisuus

Ruoan nettikauppoihin tarvitaan äkkiä lisää työntekijöitä, lisäksi kentällä olisi varmaan tilaa kuljetuspalveluja perustaville pienyrittäjille: https://www.hs.fi/talous/art-2000006458195.html

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asiassa miettinyt keräilijäksi menemistä kauppaan. Täällä ketään jolla kokemusta hommasta?

Vierailija
2/4 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako?

Itse olisin 2008-2011 ollut ikionnessani tällaisesta tilaisuudesta päästä töihin ja samalla oppia kasvualaan liittyvää osaamista. Olin nimittäin suurimman osan tuosta edellisestä kriisiajasta työttömänä ja oli todella pas kaa. Nyt ei onneksi ole lähtenyt työt, ainakaan vielä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako?

Itse olisin 2008-2011 ollut ikionnessani tällaisesta tilaisuudesta päästä töihin ja samalla oppia kasvualaan liittyvää osaamista. Olin nimittäin suurimman osan tuosta edellisestä kriisiajasta työttömänä ja oli todella pas kaa. Nyt ei onneksi ole lähtenyt työt, ainakaan vielä.

AP

Miksei kelpaisi? Kokemusta löytyy jo kaupan alasta ja myynnin puolelta, nyt ollut työttömänä/sairaana n. Vuoden ja tuollainen keräilijän työ voisi olla sopiva ponnahduslauta takaisin pelikentälle. Tai vaikka vain sitten joksikin aikaa, riippuu kuinka pitkä tarve kaupoilla on.

Vierailija
4/4 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi