Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittävin paikka, jossa olet runkannut?

Vierailija
30.03.2020 |

Kerro uskaliain aika, paikka tai ketä katsellessa, jolloin olet runkannut oikein urakalla. Minulla bussit, puistot, julkiset vessat ja sovituskopit.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oma työhuone. Ja monta kertaa, loppuun saakka.

N40

Vierailija
2/9 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla vapaa pääsy työhuoneeseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi kiva kokemus oli kesällä luonnossa kahden sexyn naisen katsellessa. Tykkäsivät.

Vierailija
4/9 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tornin lasivessa ilkoalastomana ja spermat valuivat ikkunalasista alas.  Terveisiä vaan siivojalle.

Vierailija
5/9 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston lukusalissa. Otin ison kirjan syliin ja hieroin farkun läpi orkun. Teininä panetti niin kauheasti ettei siihen paljoa koskettelua tarvinnut. Sitten hipsin pois enkä jäänyt katsomaan näkikö kukaan läikkää lahkeessa.

M

Vierailija
6/9 |
31.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thames joen risteilylaivalla syksyllä -92. Charles ja Diana istuivat turvamiehineen vastakkaisen pöydän ääressä. Onnistuin runkkaaman muutaman tipan spermaa, pitkällä roikulla, Dianan jakkupuseron selkäosaan.

Vierailija
7/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastossa ja ihan kulli ulkona housuista. Nykyisenä kameravalvonta-aikakautena ei enää uskaltaisi.

Vierailija
8/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokassa kesken oppitunnin, etupenkiltä kuumaa kaupallisten aineiden opettajatarta oppitunnilla seuratessa tuli lastit housuun taskusta nypläillessä...

Vierailija
9/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä olin vp:ssä ja kassu tyhjä. Menin suihkuun ja pukuhuoneeseen tuli kesken runkkauksen siivooja. En lopettanut ja hän katseli ovela katse kasvoillaan, kun lopetin hän sanoi että kiitos päiväni pelastuksesta. Jälkeen hän hymyili kohdatessamme. Olin 18 vuotias ja hän ei mikään ruusuinen mutta nainen kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi