Näin se leviää.
Kävin siivoamassa iäkkään pariskunnan kodin. Olin jo pois lähdössä, niin joku tuttu soitti ja kysyi vointia. Rouva totes.. Kyllä tämä nyt Koronaa on. Eristyksissä ollaan kotona. Ajattelin... siis mitä? Siivousliikkeen kautta oli tilattu siivous kotia, kun ovat karanteenissa ja niin heikossa kunnossa etteivät voi siivota. Mulla kyllä maski ja hanskat, mutta mutta... Eihän eristyksissä ollessa soiteta siivoojaa kotia. Eivät edes kertoneet, että heillä on Korona. Satuin kuulemaan. Nyt sitten saa pelätä. Kotona mulla on viisi tartuntavaarassa, jos taudin saan. Kyllä ketuttaa ja pahasti.
Kommentit (10)
Kyllä suututtaa tuollainen viattomien vaarantaminen! Ei jumalauta!
Ajatellaan vaan itseä että saadaan apu mutta ei sitä jonka elämä vaarannetaan.
tuosta teosta asiakkaasi voisi saada syytteen yleisvaarallisen tartuntatudin levittämisestä.
Onko kukaan muistanu kertoa näille iäkkäille ihmiselle, ETTEI saa soittaa kotiapua, jos on määrätty taudin takia kotikaranteeiin. Vaikka olisi kuinka sairas ja ei itse pysty siivoamaan, niin Ei Ei Ei!! Siivooja ei ole immuuni, eikä varsinkaan vähäisillä varustuksilla.
Tv:AP
toivottavasti ymmärrät itse nyt eristää itsesi, ottaa yhteyden koronaphelimeen ja käydä testeissä, koska olet ollut kontaktissa tartunnan saaneeseen.
Rikosilmoitus. Kyllähän toi olisi pitänyt kertoa, että olisit voinut suojautua paremmin
Missäne viipyy ne kirjeet kaikille suomalaisille? Mummot eivät tajua eikä nuoretkaan näköjään.
Ihan hirveätä. Tuosta voisit nostaa haloon, sun turvallisuus vaarannettiin.