Täyttyykö sairaalat tän hysterian takia ihan perus-flunssaisista?
Tai lievistä koronatapauksista jotka lietsoo itsensä täyteen paniikkiin ja hyperventiloi käänteisenä plaseboefektinä?
Kuinka paljon noita on? Kuormittaako hysterisointi sairaaloja?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä sinne sairaalaan pääsee ihan vasta sitten kun on jo lähes kuoleman kielissä ja varma korona.
Eli kun puhelimessa väittää kuolevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyllä sinne sairaalaan pääsee ihan vasta sitten kun on jo lähes kuoleman kielissä ja varma korona.
Eli kun puhelimessa väittää kuolevansa.
Kyllä ne kotiin lähettää, jos et ole vakavasti sairas.
Itse olen ennemmin huomannut, että ihmiset ovat yllättäen todella "terveitä", kun kukaan ei uskalla pienestä valittaa.
Hysteerisimmät ei varmaan uskalla tulla sairaalaan kun kuvittelevat niiden olevan täynnä korona potilaita.
Ap taitaa olla näitä vähän heikkolahjaisia...
Voin kokemuksesta kertoa ettei ne ota ihan normaalinakaan aikana sairaalaan edes hyvin kipeitä. Mut koetettiin käännyttää kotiin verenmyrkytyksessä, vaikka tulehdusarvot oli pilvissä. Sain päivän tapella siellä että pääsin osastolle, kotiin oisin kuollut.
Ei sinne huolita ketään, joka pysyy jaloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Yleisesti ottaen ei pitäisikään. Joissakin yksittäistapauksissa sairaalaan on syytä ottaa hieman aiemmin.
Kuormittavat puhelinpalveluita ihan kaameasti.
Jotkut ovat kyllä hyviä näyttelemään. Kuvittelevat.
Ajatus on : minä kuolen,.minun pitää päästä sairaalan petiin makaamaan, viis muista..kun vain minä
Lainaus: Tulehdusarvot pilvissä, siis lähes taivaassa
Eivät täyty. Sairaaloissa on ammattilaiset vastassa. Et voi feikata CRP:tä, happisaturaatiota tai keuhkojen rohinaa tai löydöstä keuhkokuvissa.
Normiflunssaisia ei oteta sairaalaan. CRP 150 ja vaikeat oireet niin sairaalassa kysytään haluatko tulla osastohoitoon vai pärjäätkö kotona. Normiflunssassa CRP 10 ja huonoa oloa/kuumetta/hengenahdistusta valitteleva potilas pistetään kotiin.