Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiger King Netflixissä

Vierailija
30.03.2020 |

Onko joku katsonut maailman kummallisimman dokumentin Tiger King Netflixistä? Siinä oli yhtenä aiheena, kun eräs ”rikas villieläinharrastaja” vei tiikerin- ym. pentuja Las Vegasiin ja kuvautti niitä mallikaunottarien kanssa. Ja he taas saivat somettaa söpöjä kuvia itsestään ja villieläinpennuista. Maksun näiltä malleilta tämä pentujen omistaja sai lähinnä ”luonnossa”.

Ja tätähän harrasti tietysti myös meidän oma Sofia. Googlatkaa Sofian nimi+tiikeri.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen katsonut osan jaksoista, en vielä kaikkia. En ole hirveästi lämmennyt Netflixin dokkarisarjoille, mutta tässä on kyllä käänteet niin poskettomia, että pitää otteessaan.

Kuka on tämä "meidän oma" Sofia?

Vierailija
2/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen katsonut osan jaksoista, en vielä kaikkia. En ole hirveästi lämmennyt Netflixin dokkarisarjoille, mutta tässä on kyllä käänteet niin poskettomia, että pitää otteessaan.

Kuka on tämä "meidän oma" Sofia?

Sofia Belorf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tukeko semmoista roskaa

Vierailija
4/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin melkein yhdeltä istumalta. Oli todella viihdyttävää seurattavaa. Dokumentin henkilöt olivat aikamoisia persoonia, mm. polyamoria oli aika yleistä noissa piireissä. 

Vierailija
5/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki jaksot, enkä tiennyt laitanko peukun ylös-vai alaspäin, jäi niin ristiriitainen olo. Vahvisti entisestään uskoa, että amerikkalaiset on umpihulluja. Niillä on tosi-tv-tähti presidenttinä, aseita myydään kuin karkkia ja osavaltioissa laillista pitää villieläiminä lemmikkeinä, täysin hullua.

Vierailija
6/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin kaikki jaksot, enkä tiennyt laitanko peukun ylös-vai alaspäin, jäi niin ristiriitainen olo. Vahvisti entisestään uskoa, että amerikkalaiset on umpihulluja. Niillä on tosi-tv-tähti presidenttinä, aseita myydään kuin karkkia ja osavaltioissa laillista pitää villieläiminä lemmikkeinä, täysin hullua.

Joo, on hullua. Mulle tuli oikein ahdistava olo yhtä jaksoa katsoessa, kun mietin kaikkia niitä petoja, jotka voivat aiheuttaa irti päästyään vaikka mitä tilanteita. (Mulla on vielä sarja kesken.)

Vierailija
7/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, on hullua. Mulle tuli oikein ahdistava olo yhtä jaksoa katsoessa, kun mietin kaikkia niitä petoja, jotka voivat aiheuttaa irti päästyään vaikka mitä tilanteita. (Mulla on vielä sarja kesken.)

Mua ahdisti tuon lisäksi se, että ne kauniit, upeat eläimet ovat täysin sellaisten tyhmien, vastenmielisten punaniskajunttien armoilla eivätkä vapaana luonnossa, minne ne kuuluvat. 

Vierailija
8/10 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/10 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli täysin käsittämätön sarja. Sosiaalipòrnokaan ei ole riittävä kuvaus tuolle.