Tiger King Netflixissä
Onko joku katsonut maailman kummallisimman dokumentin Tiger King Netflixistä? Siinä oli yhtenä aiheena, kun eräs ”rikas villieläinharrastaja” vei tiikerin- ym. pentuja Las Vegasiin ja kuvautti niitä mallikaunottarien kanssa. Ja he taas saivat somettaa söpöjä kuvia itsestään ja villieläinpennuista. Maksun näiltä malleilta tämä pentujen omistaja sai lähinnä ”luonnossa”.
Ja tätähän harrasti tietysti myös meidän oma Sofia. Googlatkaa Sofian nimi+tiikeri.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Joo, olen katsonut osan jaksoista, en vielä kaikkia. En ole hirveästi lämmennyt Netflixin dokkarisarjoille, mutta tässä on kyllä käänteet niin poskettomia, että pitää otteessaan.
Kuka on tämä "meidän oma" Sofia?
Sofia Belorf
Katsoin melkein yhdeltä istumalta. Oli todella viihdyttävää seurattavaa. Dokumentin henkilöt olivat aikamoisia persoonia, mm. polyamoria oli aika yleistä noissa piireissä.
Katsoin kaikki jaksot, enkä tiennyt laitanko peukun ylös-vai alaspäin, jäi niin ristiriitainen olo. Vahvisti entisestään uskoa, että amerikkalaiset on umpihulluja. Niillä on tosi-tv-tähti presidenttinä, aseita myydään kuin karkkia ja osavaltioissa laillista pitää villieläiminä lemmikkeinä, täysin hullua.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin kaikki jaksot, enkä tiennyt laitanko peukun ylös-vai alaspäin, jäi niin ristiriitainen olo. Vahvisti entisestään uskoa, että amerikkalaiset on umpihulluja. Niillä on tosi-tv-tähti presidenttinä, aseita myydään kuin karkkia ja osavaltioissa laillista pitää villieläiminä lemmikkeinä, täysin hullua.
Joo, on hullua. Mulle tuli oikein ahdistava olo yhtä jaksoa katsoessa, kun mietin kaikkia niitä petoja, jotka voivat aiheuttaa irti päästyään vaikka mitä tilanteita. (Mulla on vielä sarja kesken.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on hullua. Mulle tuli oikein ahdistava olo yhtä jaksoa katsoessa, kun mietin kaikkia niitä petoja, jotka voivat aiheuttaa irti päästyään vaikka mitä tilanteita. (Mulla on vielä sarja kesken.)
Mua ahdisti tuon lisäksi se, että ne kauniit, upeat eläimet ovat täysin sellaisten tyhmien, vastenmielisten punaniskajunttien armoilla eivätkä vapaana luonnossa, minne ne kuuluvat.
Oli täysin käsittämätön sarja. Sosiaalipòrnokaan ei ole riittävä kuvaus tuolle.
Joo, olen katsonut osan jaksoista, en vielä kaikkia. En ole hirveästi lämmennyt Netflixin dokkarisarjoille, mutta tässä on kyllä käänteet niin poskettomia, että pitää otteessaan.
Kuka on tämä "meidän oma" Sofia?