Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvinkeittimen suodatinpaperista hyvä koronamaski. Ja elmukelmusta silmäsuojat.

Nyt on aika suojautua!
30.03.2020 |

Suodatinpaperiin hengitysreikiä ja teippiä reunoille että saa kuminauhan kiinnityksen paikoilleen. Muuten voi revetä. Sitten sisään aina talouspaperi filtteriksi. Elmukelmua silmille niin ei takulla pääse koronapallot silmiin.
Parempi voi olla uimalasit, mutta ne on huonot koska niitä ei viitsi heittää roskiin käytön jälkeen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea! Huomenna kauppaan!

Vierailija
2/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasien päälle elmukelmua niin toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvisuodatin nimensä mukaan suodattaa.

Eli suodattaa hyvin läpi kaiken, myös ne aivastuksen ja yskimisen pärskeet, joita varten suojaa pidetään.

Jos ei ole kenenkään lähellä joka yskii ja aivastelee, niin mitään suojia ei tarvita.

Ja tuohon muuhun altistukseen tarvitaan aikamäärä, altistus ei tule pelkästään siitä, jos ohitat jonkun ihmisen metrin parin etäisyydeltä.

Ja kuinka moni kaupan kassa on saanut taudin, vaikka hänen läheisyydessä ovat sadat ihmiset päivässä?

Vierailija
4/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvisuodatin nimensä mukaan suodattaa.

Eli suodattaa hyvin läpi kaiken, myös ne aivastuksen ja yskimisen pärskeet, joita varten suojaa pidetään.

Jos ei ole kenenkään lähellä joka yskii ja aivastelee, niin mitään suojia ei tarvita.

Ja tuohon muuhun altistukseen tarvitaan aikamäärä, altistus ei tule pelkästään siitä, jos ohitat jonkun ihmisen metrin parin etäisyydeltä.

Ja kuinka moni kaupan kassa on saanut taudin, vaikka hänen läheisyydessä ovat sadat ihmiset päivässä?

Eipä ole vielä meidän kaupassa vaihtuneet kassat. Samat naamat sielä on kolme viikkoa olleet.

Vierailija
5/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myös meidän lähiksessä on kaikki samat myyjät ja kassat olleet jo pitkään.

Joten terveinä ovat.

Joten se siitä suojien välttämättömyydestä ja pakollisuudesta.

Hörhöt on hörhöjä aina, elämänsä loppuun asti.

Vierailija
6/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluan olla rohkea. Näytän rohkeasti koronalle kasvoni. En peitä kasvojani.

Suojaudun käsienpesulla ja pidättelen hengitystä kassoilla sekä tuulikaapeissa.

Vierailija
7/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiedotteko tuorekelmun pään ympäri? Mä laitan ensin elmun pari kertaa pään ympäri niinn että vain nenä jää peittämättä suodatinpussin kiinnitän pikaliimalla kelmuun. Jesarilla yritin ensin, mutta teippi tarttui nitrilli-hanskoihin ja kaikki piti aloittaa alusta.

Vierailija
8/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on kun elmun alle nenä jää lyttyyn. Nenä kannattaa kuitenkin peittää koska itsellä on maskeja niin se tulee suun eteen.

Silmien kohdalle ei kannata montaa kierrosta pistää. Yksi riittää hyvin niin näkökyky säilyy hyvänä.

Vierailija
9/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Mää oon väsännyt hengityssuojaimen octavian ilmanputsarista, kyllä on hyvä. Kuljen myos ulkona aina silmät kiinni niin ei ole silläkään tavalla tartuntavaaraa.

Vierailija
10/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frederik on keksinyt väsätä naisten pikkareista maskin.

Vierailija
11/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frederik on keksinyt väsätä naisten pikkareista maskin.

Sillä niitä riittääkin 50v. uransa ajalta, on mistä ammentaa 😂

Vierailija
12/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmipaketin kannesta tulee loistava roiskesuoja

Vanhoista mummoalkkareista kuminauha lainaan

(voi ommella takas kun ei tarvii)

Vierailija
13/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mämmipaketin kannesta tulee loistava roiskesuoja

Vanhoista mummoalkkareista kuminauha lainaan

(voi ommella takas kun ei tarvii)

Tämä sopii laatikkoleukaisille mutta supiaismallinen leuka on tiiviimmin vaikka tissiliivien kupissa tms.

Vierailija
14/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vetänyt sukkahousut päähän. Paljon kätevämpää kuin mitkään askarteluviritykset. Pitää kyllä olla vähintään 30 denieriä, ettei mene partikkelit läpi.

Vierailija
15/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hervotonta!!!

Vierailija
16/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kätevän hengityssuojaimen vaimon sukkahousujen haarakiiloista. Oli pesemättömät niin tulee samalla herkulliset tuoksut nenään.

T: Niksi Pirkka-Pekka Anteeksilius

Vierailija
17/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suodatinpussin muoto sopii valmiiksi koiran kuonoon, mulla on se pienin koko käytössä russelilla kun ulkoillaan.

Vierailija
18/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vielä paremmin toisin päin. Silmäsuojat suodatinpaperista ja hengityssuoja elmukelmusta. Muista peittää myös sieraimet.

Vierailija
19/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaasunaamari ja noita kuppisuojaimiakin paketti. En tarvitse tuollaisia viritelmiä

Vierailija
20/21 |
30.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaasunaamari ja noita kuppisuojaimiakin paketti. En tarvitse tuollaisia viritelmiä

Mitä sinä niillä kuppisuojaimilla kuvittelet tekeväsi? Ne ei pidä edes pölyä kunnolla, saati sitten mitään viruksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi