Lue keskustelun säännöt.
Niinistön kirje on mutoiltu kohteliaasti mutta sen sanoma tiivistettynä on ”Olen huolissani kyvystänne johtaa tätä tilannetta”
30.03.2020 |
Ja siksi pitää perustaa ”nyrkki” pitämään langat näpeissään.
Kommentit (83)
Niinistö näki jo maaliskuussa että nuorilla naisilla tulee olemaan vaikeaa. Nyt on vuorostaan rokotekriisi menossa. Aina tehdään liian vähän ja liian myöhään. Valmistautumista tulevaan ei ole lainkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka ihan oikeesti haluaa nähdä Niinistöä setämäisesti otsa kurtussa ohjeistamassa nuorta omatahtoista ihanaa pääministeriämme? En minä ainakaan. Kyllä hallitus tekee hommansa ilman Niinistöäkin.
Minusta pääministerissämme on kyllä oikeanlaista jytyä, pidän hänestä tyyppinä ja hänessä on oikeanlaista jämäkkyyttä. Kokemattomuus on nyt vaan näin vakavassa kriisitilanteessa se kompastuskivi, minun mielestäni. Valtasuhteista ei pitäisi nyt tosiaan kinastella, vaan tosiaan ottaa kaikki apu vastaan.
Kaikki eripura pitäisi juuri nyt jättää sikseen ja puhaltaa yhteiseen hiileen - jokaisen kansalaisen ja päättäjän. Seuraavissa vaaleissa katsotaan sitten miten maa niiltä osin makaa. Itse aion äänestää toisin kuin aiemmin.