Pitääkö sinkun varautua nyt puolen vuoden selibaattiin?
Ravintolat ja kaikki harrastuspaikat on kiinni. Kaupassakin pitää pitää metrin väli muihin asiakkaisiin. Kyllä on surkea tilanne :(
Kommentit (21)
39 vuotta on menty ilman. Eiköhän sitä vielä 6 kk kestetä.
Selibaatin voi katkaista masturboinnilla.
No, olin pari vuotta suhteessa miehen kanssa, jolta sai seksiä vain jouluna ja juhannuksena. Eikä aina silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä harrastuspaikoista tai kaupoista olet saanut seksiä? Olet saanut seksiä ainoastaan ravintolasta humalassa.
Mikäs selvännäkijä sinä muka olet? Mä oon saanu kaikki parisuhteeni sekä yhden illan seksiseikkailut harrastusten parista.
Suuri osa sinkuista ”selibatiseeraa” pitempiäkin aikoja. Seksi ei ole kenellekään perustarve puhumattakaan, että se olisi perusoikeus.
Ihanpa tuota normaalinakin aikana ennen tätä pandemiaa sinkkuna oli selibaatissa.
Sinä olet ilmeisesti harrastanut huo raausta ja pannut menemään karysellissa?
No ei tarvitse, sen kuin etsit Tinderistä seuraa.
Mutta noin muuten tässä on vähän vakavampiakin ongelmia kuin se, että pääseekö joku sinkkumies nyt purkamaan paineitaan vieraisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Terveet kädet ja sopivasti visuaalisia ärsykkeitä kuten eroottista aikuisviihdettä auttaa suurimpaan hätään. Eikä tule turhia parisuhdesotkuja!
Vierailija kirjoitti:
Masturbointi ei ole seksiä.
Pukeudu kokovartalokondomiin, niin ei ole huolta tartunnasta ja potentiaaliset kumppanit huomaavat heti tarpeesi.
Tinder toimii edelleen. Hanki pandemiapano nyt pahimmaksi ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se, sooloseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se, sooloseksiä.
Jos masturbointi olisi seksiä ei meillä olisi käsitteitä neitsyys tai poikuus.
Vierailija kirjoitti:
Tinder toimii edelleen. Hanki pandemiapano nyt pahimmaksi ajaksi.
Mutta onhan siinä tartutusriski? Varsinkin jos toinen joutuu matkustamaan.
Heh, sinkkuna nyt kahdeksan vuotta ilman. Sitä ennen oli vuosikymmenen mittainen parisuhde, jossa olin seitsemän viimeistä vuotta ilman. Että puoli vuotta tähän lisää ei tunnu kyllä missään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä harrastuspaikoista tai kaupoista olet saanut seksiä? Olet saanut seksiä ainoastaan ravintolasta humalassa.
Mikäs selvännäkijä sinä muka olet? Mä oon saanu kaikki parisuhteeni sekä yhden illan seksiseikkailut harrastusten parista.
Luetteletko vielä nämä harrastukset, kiitos.
Ei hätää, hoidan asian käymällä viikoittain ex-anoppini luona kahveilla. Ja vaikka ikänsä puolesta on riskiryhmää, niin lupasi että ei mene haarat kiinni minulta.
Edes kerran elämässä näemme siis sen, että naisten elämäntavat siistiytyvät. 😤 t. kiltimpi mies