Unelmakosinta?
Haaveiletteko vielä kosinnasta vai onko semmoinen vanhanaikaista? Itse olen romantikko ja haaveilija, joten haaveilen kyllä. Tosin minulla olisi toiveissa jokin todella arkinen kosinta, esimerkiksi kesken aamutoimien esitetty kysymys. Myös yhdessä sopiminen olisi minusta aika romanttista, vaikka se ei kosinta sinänsä olekaan.
Millainen sinun unelmakosintasi olisi?
Kommentit (10)
Toivoisin että mies polvistuisi. Vanhanaikainen romantikko täälläkin! Menisin kyllä naimisiin vaikka ei kävisi polvillaan.
Ois ihana jos meidän koira tois sen sormuksen xD
Lomalla jossain kauniin luonnon keskellä.
En haaveile. Emme mene naimisiin, kun ei avioliiitolla instituutiona ole kummallekaan mitään merkitystä, mutta jos menisimme niin kyllä se olisi ihan vain samanlainen keskustelu kuin aikoinaan yhteen muutostakin käytiin.
Mää kosin miestä sellasella bodylla, jossa luki: will you marry my mom? Se oli ihan hauska ja meille sopiva kosinta. Naimisissa ollaan.
Meillä oli arkinen kosinta, makoiltiin sängyssä ja mies kysyi mentäiskö naimisiin. Siitä sitten lähdettiin sormuskaupoille ja reilun kuukauden päästä oltiin jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Mää kosin miestä sellasella bodylla, jossa luki: will you marry my mom? Se oli ihan hauska ja meille sopiva kosinta. Naimisissa ollaan.
Ei mies sitten kuitenkaan näköjään mennyt äitisi kanssa naimisiin, vaikka bodyyn pukeuduitkin
En varmaan enää koskaan mene naimisiin, mutta jos menisin olisi ihanaa että mies panostaisi kosimiseen. Niin että huomaisi nähneen vaivaa.
Minustakin olisi mukavaa, jos kosinnasta huomaisi jotenkin, että sitä on mietitty enemmän kuin kaksi sekuntia. Esimerkiksi hakemalla se sormus etukäteen tai ostamalla kukkia tai laittamalla jotain hyvää ruokaa.
Ois kiva että se tapahtuis jossain kivassa paikassa, esim. Metsässä tai meren rannalla. Se on aina ollut mun haave.