Sussexin herttuapari kertoi, että heillä on omat järjestelynsä kulujen kattamiseksi
Kommentit (11)
Ihmettelin Trumpin tviittiä kun kaiken kriisin keskellä piti ruveta meuhkaamaan jostain Harrystä ja Meghanista. Kai ne nyt on tottuneet hoitamaan itse omat turvajärjestelynsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin Trumpin tviittiä kun kaiken kriisin keskellä piti ruveta meuhkaamaan jostain Harrystä ja Meghanista. Kai ne nyt on tottuneet hoitamaan itse omat turvajärjestelynsä.
Kyllä ne tähän asti on tottuneet siihen että hovi hoitaa asian ja maksaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Suuseksin herttuatar... *tirsk*
Minusta toi suuseksi-herttua/herttuatar on kuningatar Elisabetin asiatonta pilkkaamista, sehän se tuon arvonimen heille antoi. Eikä hän brittiläisenä tietenkään voinut tietää miten jossain junttisuomessa tuo nimi väännetään asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta toi suuseksi-herttua/herttuatar on kuningatar Elisabetin asiatonta pilkkaamista, sehän se tuon arvonimen heille antoi. Eikä hän brittiläisenä tietenkään voinut tietää miten jossain junttisuomessa tuo nimi väännetään asiattomaksi.
Noita valtion syöttiläitä sopii ihan estoitta pilkata.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan eivät ole. Maksattaneet aivan kaiken muilla ja arvatenkin nytkin ne kulut maksaa Harryn isukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabeth on käynyt Suomessa. Veikkaan että on näpäytyspariskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Ai on vai? Kyllähän vitsin murjaisit. Eivät koskaan ole. Ensin UK hoiti ja maksoi kaiken, sitten UK ja Kanada puoliksi hoitivat ja maksoivat kaiken. Ja silloin kun Harry on matkustanut ulkomailla virallisissa tehtävissä, niin vastaanottava maa on hoitanut ja maksanut puolet.
Eli eivät ole koskaan nostaneet sormeaan hoitaakseen tai maksaakseen mitään noista itse. Erittäin todennäköisesti olivat jo esittäneet vaatimuksen USA:lle, että sen pitäisi nyt hoitaa ja maksaa turvallisuusjärjestelyt heidän puolestaan.
Eihän Harry kanna itse edes sateenvarjoaan, avaa autonovea tai aja autoa. Ei ole tainnut koskaan tehdä yhtään mitään itse elämässään. Eikä ole koskaan joutunut maksamaan mistään tai miettimään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tähän asti on tottuneet siihen että hovi hoitaa asian ja maksaa myös.
Joo, toki mutta nyt oli kyse siitä että Trump meuhkasi ettei Usa maksa mitään turvajärjestelyjä. Harryllä on mittavat omatkin rahansa ja varmasti Charlesiltakin liikenee jos tarve on.
Nehän kohta taviksia, mihin tavis tarvitsee suojelua? Jos tarvitsee, niin eikun menee suojelua ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai on vai? Kyllähän vitsin murjaisit. Eivät koskaan ole. Ensin UK hoiti ja maksoi kaiken, sitten UK ja Kanada puoliksi hoitivat ja maksoivat kaiken. Ja silloin kun Harry on matkustanut ulkomailla virallisissa tehtävissä, niin vastaanottava maa on hoitanut ja maksanut puolet.
Eli eivät ole koskaan nostaneet sormeaan hoitaakseen tai maksaakseen mitään noista itse. Erittäin todennäköisesti olivat jo esittäneet vaatimuksen USA:lle, että sen pitäisi nyt hoitaa ja maksaa turvallisuusjärjestelyt heidän puolestaan.
Eihän Harry kanna itse edes sateenvarjoaan, avaa autonovea tai aja autoa. Ei ole tainnut koskaan tehdä yhtään mitään itse elämässään. Eikä ole koskaan joutunut maksamaan mistään tai miettimään rahaa.
Ihan eri asia jos on kutsuttuna vieraana. Nyt ne on yksityisesti. Luulisi että Trumpilla olisi muuta tviitattavaa kuin noin triviaali asia.