Nyt aion hankkia apua tähän masennukseen ja parisuhdesotkuihin, mutta mihin ihmeeseen soitan?
Olen raskaana, mutta jotenkin tuntuu niin hankalalta neuvolassa alkaa puhumaan asiasta ja aina kun sinne menen niin tuntuu, että kaikki on kuitenkin ihan hyvin.
Parisuhde on ihan solmussa, emme keskustele asioista vaan minä huudan ja mies on hiljaa ja illalla on kuin mitään ei olisi tapahtunut kun taas minun sisällä kuohuu ja raivo odottaa vain hetkeä milloin jokin asia v#%&ttaa niin paljon, että räjähdän ja silloin tulee loukattua kaikkia.
Itken ja raivoan. Miestäni kohtaan tunnen lähinnä vihaa joka purkautuu päivisin sitten pahana olona lapsiin.
Koko ajan odotan, että joku huomaisi, että minulla on oikeasti todella paha olla ja etsisi minulle apua, mutta monta vuotta mennyt ja edelleen samassa pisteessä ollaan. Ihmettelen miten mies on jaksanut, kun en itsekään jaksa itseäni.
Nyt haluan oikeasti saada jostakin apua, mutta minne siis otan yhteyttä...
ahdistus on suunnaton ja kynnys mennä vieraalle tai puoli tutulle sanomaan, että päässäni ei kaikki ole kunnossa on todella suuri...