Kronaviikonlopun saldo: Mitä kaikkea jäi tekemättä, mitä muuten olisit tehnyt?
Itse olisin käynyt varmaan kaupassa lauantaina ja ikeassa valitsemassa vaatekaappia. Lapsen olisin vienyt harrastukseen ja olisimme saattaneet käydä ulkona syömässä.
Tänä viikonloppuna noista ei toteutunut edes ruokakauppareissu kun katsoin, että maanataihin asti pärjätään ihan hyvin, vaikka sitä lempijugurttia ei jääkaapissa nyt olekaan. Säästyy kivasti rahaa tämän koronan takia, mikä on tietysti oikein hyvä varsinkin jos tulee lomautus...
Kommentit (18)
Mitään ei oikeastaan jäänyt tekemättä, mitä normaalisti olisin tehnyt. Oikeastaan sain nyt viikonlopun aikana enemmän aikaiseksi kuin tavallisena viikonloppuna.
Muuten ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa, paitsi en käynyt töissä koska meidät lomautettiin viime viikolla.
Meni niinkuin ennenkin. Ryyppäsin ja olin kotona.
Tänä viikonloppuna olis ollut lapsen harrastuksen final four -pelit. Eli hurjaa kannustusta olis ollut. Iloitsemista menestyksestä tai tsemppaamista tappiosta selviämiseen.
Saunailta kaverin luona jäi väliin. Muuten korona ei ole vaikuttanut mitenkään viikonlopunviettooni, eikä varmaan tule vaikuttamaankaan.
Ei jäänyt mitään tekemättä. Kaupassa käytiin pariin kertaan, molempina iltoina juotiin kavereiden kanssa olutta ja pelattiin lautapelejä. Kiva viikonloppu takana siis. Pian hakemaan toipumiskebabbia, sitten leffailta miehen viekussa.
Ei mitään.
Duuniviikonloppu.
Vapaalla olisi tullut varmaan mm. ravintoloissa riekuttua.
Meillä oli sovittu viiden hengen bileet perjantaiksi. Lauantaina piti mennä syömään ulos parin frendin kanssa ja tänään olisin poikennut salille.
Av-mammoilla ei ole kavereita ja ne on liian läskejä tekemään mitään muutenkaan.
Taloyhtiön sauna on laitettu kiinni. Tavallisesti olisin saunonut ja ottanut muutaman oluen lauantaina.
Olisin tavannut rakkaitani perheestäni.
Nyt toivon, että pystyn tapaamaan heitä tämän koronapaskan jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammoilla ei ole kavereita ja ne on liian läskejä tekemään mitään muutenkaan.
Mä en sanonut mitään mun kavereista tai mun painosta. Joten älä puhu potaskaa.
Olisin käynyt ruokakaupassa ja paikan päällä Hulluilla Päivillä ostamassa vaatteita. Nyt ei huvita tilata vaatteita netin kautta, koska jos ovat väärän kokoisia, ne pitäisi palauttaa liikkeeseen henkilökohtaisesti.
Olisin myös käynyt tanssikouluissa tanssitunneilla - nyt oli onneksi virtuaalitunteja järjestetty.
Oltaisiin menty perheenä elokuviin ja lkoiltu enemmän. Pitkään aikaan oli koko viikonloppu vapaa. No tulipahan kunnolla siivottua! Tehtiin sit hyvää ruokaa ja saunottiin eilen. Aamulla köytiin läheisellä leikkareilla pelaa korista, ei ollut muita. Muuten sisällä oltu.
Ei mitään. Tykkään viikonloppuisin olla vain kotona ja ulkoilemassa, molempia tein.
No, voi olla, että olisin käynyt vanhemmilla tai kaverilla, mutta nyt ei tehnyt edes mieli.
Siskon tuparit jäi pitämättä mutta muuten ei vaikuttanut elämään mitenkään. Hyvien kelien takia tuli saatua enemmän aikaiseksi kuin muuten olisi tullut.
Kauppareissut, uintireissu x2, matka yliopistokaupunkiin