Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-ryhmä on kyllä reilusti myöhässä henkilökunnan ja

Vierailija
29.03.2020 |

Asiakkaiden suojelussa koronaa vastaan. Yhdessäkään S-Marketissa missä olen käynyt, ei ole ollut kassoilla pleksejä,meni käsidesiä tai hanskoja. K-kaupoissa näkyy olevan. Aika pettynyt olen s-ryhmän toimintaan

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasan prismassa oli 1 pullo. Citymarketissa monessa paikassa.

Vierailija
22/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän paikkakunnan ässällä on käsienpesuallas. Kylmää vettä, ei saippuaa. Saippua ja käsidesi kuulemma vaan varastettaisiin. Tien toisella puolella k-kaupassa käsidesit ja hanskat tarjolla.

Meidän Prismassa kolme käsienpesuallasta pullonpalautuksen luona johon oli jossain sähköpostissa oikein ohjattu menemään. Ei saippuaa, ei pyyhettä tai käsipaperia, pelkkä kuivauspuhallin. Infon rouva hermostui kun kyseli miksi näin ja sanoi että kysyy. No, ainaan seuraavalla kerralla ei ollut saippuaa ilmaantunut. Nykyään pidänkin saippuaa taskussa mukana siltä varalta, että saippuassa pihistellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

meillä on joka kassalla. Jyväskylässä siis.

Mutta olen muutenkin aina nähnyt kuinka hyvin Keskimaa hoitaa hommat. Olen tehnyt monta vuotta vertailua heidän ja Lidlin välillä ja ovat kyllä pysyneet tasavertaisina. Käytän molempia. 

Vierailija
24/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meillä on joka kassalla. Jyväskylässä siis.

Mutta olen muutenkin aina nähnyt kuinka hyvin Keskimaa hoitaa hommat. Olen tehnyt monta vuotta vertailua heidän ja Lidlin välillä ja ovat kyllä pysyneet tasavertaisina. Käytän molempia. 

Ja tuo oli siis Vaajakosken S-market. Taitaa olla muutenkin Suomen paras S-market. Iso, edullinen ja hyvä palvelu.

Vierailija
25/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten paljon ap oikein ramppaa eri kaupoissa, paraskin valittamaan kun itse toimii noin.

Vierailija
26/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ainakin, prismassa kävin pe. Pleksit oli kassoilla ja neuvonnassa sekä apteekissa

Vierailija
27/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisessa prismassa ihmettelen miksi helkkarissa puolet automaattikassoista on pois käytöstä ja nekin jotka on käytössä on niitä jotka on aivan vierekkäin  ....riihimäki siis kyseessä

Vierailija
28/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi smarketissa oli ohjeistus, ettei tavaraa saa laittaa hihnalle ennen kuin edellinen on poistunut..

Eilen edessäni oli herra, joka sitten vanhasta muistista laittoi vähät tavaransa hihnalle, vaikka edellinen asiakas oli vasta maksuvaiheessa.

Kassahenkilö siitä kimpaantu ja huusi tälle miehelle: "ETKÖ SÄ OSAA LUKEA?!!?" Osoitti ohjeistuskylttiä, joka oli sinnepäin suunnattu, että iteltäkin jäi se huomaamatta. Kassa mesos ja sadatteli vielä hetken.

Mies pahoitteli, kun ei kylttiä huomannut. Hän nyt on ekaa kertaa kaupassa tänä aikana. Armoa nyt vähän ja opastusta... Kassa vaan jatko sokeista asiakkaista.

Mies hetken seisoi sanomatta mitään. Kuunteliko kassaa vai puntaroiko vaihtoehtoja.

Hetken päästä sano rauhallisesti: "Onhan mulla vara käydä cittarissakin, jossa asiakaspalvelu pelaa!" Sitte se lähti.

Jätti kaikki ostoksensa siihen hihnalle ja lähti.

Mua alko ihan hillittömästi naurattaa. Sitte vielä se kassan ilme! 😂🤣

Sain mulkoilun täytteistä palvelua. Saattoi se kassa jotain mulle jupistakin, en naurultani kuullut.

Ehkä sitä oli jo kyllästytty urpoihin lukutaidottomiin, mutta onko se kassan homma nolata asiakas noin?

Vierailija
29/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten paljon ap oikein ramppaa eri kaupoissa, paraskin valittamaan kun itse toimii noin.

Olen postilla työssä ja käyn useissa kaupoissa viemässä paketteja automaatteihin. Eli työtäni teen😆

Vierailija
30/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen postilla työssä ja käyn useissa kaupoissa viemässä paketteja automaatteihin. Eli työtäni teen😆

Millaiset ohjeistukset teillä postin puolelta on tässä tilanteessa?

Vierailija
31/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten siis omalta osaltanne minimoitte tartuntariskin?

Vierailija
32/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ihmeempiä. Mehän emme mene kaupan porttien sisäpuolelle ja meillä on hanska. Autossa on käsidesi omasta takaa.

Vierailija
33/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen ihmeempiä. Mehän emme mene kaupan porttien sisäpuolelle ja meillä on hanska. Autossa on käsidesi omasta takaa.

Siis hanskat. Asiakkaisiin toki yritän pitää välimatkaa.

Vierailija
34/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Posti kuitenkin tiputtaa joka päivä ihmisten koteihin tavaraa joissa voi olla pisatartunta.

Vierailija
35/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on autossa käsidesi, jota laitan mennen tullen.

Kaupassa laitan omat puhtaat puuvillahanskat. Laitan ne 60-asteen pyykkiin kauppareissun jälkeen.

Vierailija
36/36 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin S-kaupassa on pleksi, Citymarketissa ei. Mutta moni menee pleksin sivulle kortinlukijalle ja hengittää myyjään päin. Ei ymmärretä pysyä pleksin takana. En tiedä onko sillä mitään merkitystä, koska jotkut mulqut kuitenkin aivastelevat kaupassa, ja sitä ilmaa henkilökunta hengittää työaikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan