Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun vanhemmat eivät halua pysytellä kotona??

Vierailija
29.03.2020 |

Tämän koronatilanteen takia siis kun suositus olisi että vältetään turhaa ravaamista siellä täällä. Olen sanonut asiasta monta kertaa, olen jopa raivonnut asiasta heille. Ovat siis tottuneet siihen että sunnuntait ja muut menevät kauppakeskuksissa pyöriessä, niin eivät jotenkin ole valmiita muuttamaan tottumuksiaan tämän karanteenisuosituksen takia. Eihän se ole minun tehtäväni heille kertoa mitä tehdä, mutta on tosi turhauttavaa seurata sivusta kun tuntuu etteivät ymmärrä tilanteen vakavuutta. Mitä tässä kannattaisi tehdä? Itse kuulun riskiryhmään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tekemään listaa mitä kaikkea kivaa teet perintörahoilla. Joskus vielä pääsee ulkomaille jos matkustaminen kiinnostaa.

Vierailija
2/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa heidän elää ihan omaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti löi hoitotestamentin käteen ja käski olla hiljaa.

Vierailija
4/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ap:n vanhemmat 70+ vai nuorempia? Ei muuta kuin hankit sopivan mittaiset kettingit ja tehokkaat lukot ja lukitset vanhempasi kiinni sängyn jalkoihin. 

Vierailija
5/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko samassa taloudessa? Jos ette, anna heidän tehdä mitä lystää, itsepä itsensä tappavat jos niikseen tulee. Jos asutte samassa taloudessa, jatka järjen puhumista.

Vierailija
6/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy heiltä, haluavatko he tartuttaa taudin lapseensa, joka sitten kuolee tai vammautuu? Tai ystäviensä lapsiin?

Tosin, eihän teidän pitäisi olla vissiin myöskään samassa huushollissa jos ette niin asu?

Vierailija
7/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu jo kauan sijaisperheessä, äiti ei kyennyt katkeruudeltaan meistä huolehtimaan.

Lopulta hänet löydettiinkin menehtyneenä koneensa ääreltä vauva.fi/aihe vapaa -keskustelupalsta auki,

viimeisinä kirjoittamansa sanat  "ahne s" ruudulle jämähtäneenä.

Kuolinsyy katkeruuden aiheuttama immuunipuutos, mikä altisti kohtalokkaalle covid-19 virukselle.

Vierailija
8/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asiaan raivoominen on joskus auttanut?

Vierailija
9/9 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin asiaan raivoominen on joskus auttanut?

Aika moneen. Etenkin niistä jutuista, jotka ei puhumalla parane.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi