Miten kerroit kissallesi, että Uusimaa on nyt eristetty muusta maasta?
Kommentit (21)
"Miau-mau. Kuuuuurnauuu. Miu, miu, mau. Kurnnnn. Mau."
Ymmärsi heti, mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mirriäni ei kiinnosta.
Vai niin, mutta SUN mirrisi kiinnostaa kovastikin. Kuvia ?
En kertonut koska sillä on taipumusta pyrkiä ylittämään jo nytkin rajaa joka on verkkoaidalla eristetty muusta naapurustosta. Riittää tämän rajan vahtiminen ilman että se lähtee vielä yrittämään ulos uudeltamaalta.
En päässyt kertomaan, olen eristyksissä hänestä. (Ei ole minun kissa mutta olemme yleensä säännöllisesti tekemisissä)
Se tietää kaiken. Ei tarvitse kertoa. Lentoliikenteestä kyselee paljon.
Silittelin hellästi ja laitoin herkkuruokaa kuppiin ensin.
Sitten, kun oli syönyt, supatin asian hienovaraisesti, samalla rauhallisesti rapsutellen korvien takaa.
Nyt kissa nukkuu, prosessoi varmaan tätä uutista.
Ehdotin että ajetaan sinne rajalle, ja kokeillaan pääseekö yli niin konkretisoituu tämä asia. Onneksi ei suostunut ja tajusin itsekin, ettei sinne nyt saa minään rajaturistina lähteä katselemaan tilannetta niin kuin monet tekee. Kyllä kissat on viisaita.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin sanomalla pspspsps ja näytin teksiviestin minkä olin saanut. Ei vaikuttanut kiinnostuneelta.
Kauanko kissasi on ollut Suomessa ja onko vielä karanteenissa, jos ei ole edes alkeiskurssilla oppinut, että täällä se on ksksksks.
En ole vielä päässyt kertomaan. Asutaan rajalla ja kissan koppi on tontin toisessa päässä joka on rajan toisella puolella.
Täräytin ihan suoraan, en kaunistellut asiaa yhtään. Haukotteli, kävi ruokakipolla ja painui takaisin nukkumaan.
Mulla ei ole omaa kissaa, mutta kissatalolla kerroin joukkotiedotuksessa, että nyt ette pääse sinne. Katsoivat vain että mitä tuo höpöttää, anna jo sitä ruokaa.
Kerroin, ja sai raivarin. Hyppäsi silmät pyöreinä villalankakerän kimppuun ja alkoi sapertaa sitä raivokkaasti. Juoksi sitten sohvan alle mököttämään.
Aloitin sanomalla pspspsps ja näytin teksiviestin minkä olin saanut. Ei vaikuttanut kiinnostuneelta.