Varastotyö. Onko ketään joka olisi tyytyväinen varastoduunissa?
Kommentit (21)
Teen kevyttä varastotyötä pienessä varastossa. Keräilyä, kokoonpanoa, pakkaamista ja kuormien purkua. Homma on mukavaa ja liikunnallista, sopii introvertille ja kasvattaa mukavasti lihaksia. Jos et siedä rutiineja, en suosittele. Alkaa nimittäin välillä kyllästyttää! Palkkakin on huono, mutta ääri-introverttina ja jokseenkin rutiineja rakastavana järjestyksen ihmisenä tykkään silti.
Riippuu hyvin paljon johdosta ja siitä, mitä itse elämältään haluaa.
Mutta kyllä, on mahdollista olla tyytyväinen.
Haluaisin päästä varastoon töihin kun en oikein osaa mitään. Pitäisi olla sellanen varasto missä ei tarvitsisi osata oikein mitään.
Tulihan niitä vastauksia :)
Itse olen myös jo varastolla, olen miettinyt jatkokoulutusta mutta en osaa päättää mihin hakisin enkä varmaan jaksa panostaa täysillä lukemiseenkaan työn ohella. Joten tyytyminen taitaa olla nykytilanteeseen. Olen jo yli 30 vuotias.
Itseään voi kehittää ja saada elämään sisältöä muualtakin kuin ammatista.
Matalan koulutuksen varaan jättäyttmisessä on kuitwnkin se riski, että automaatio tms. vie työn, eikä sitten kelpaa minnekään
Kaipa varastomiehiltäkin pian vaaditaan logistiikka-alan amk-tutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin päästä varastoon töihin kun en oikein osaa mitään. Pitäisi olla sellanen varasto missä ei tarvitsisi osata oikein mitään.
😁
Mä olen varastotyössä, nyt ehkä neljä vuotta mennyt yhteensä. Tykkään todella paljon ja haluan tehdä jatkossakin😀 Pitkälti toistakymmentä varastoa käyty katsomassa, pätkissä. Minä tykkään fyysisestä työstä, jossa rasittuukin välillä, istumista vain hetkittäin ja tauoilla, ihan parasta itselle!
N51
Niin huonot puolet vielä... Toki palkka ei ole huippua, tietenkään, ei varmaan yllätä ketään. Vielä yksi plussapuoli: töitä ei saa tuoda kotiin😁
N51
Ennen olin Varasto Duunis , oli just rentoo ja sai massiii
nykyään AMK, rahat ei riitä ees vuokraan
Kunpa pääsisin ajassa taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Niin huonot puolet vielä... Toki palkka ei ole huippua, tietenkään, ei varmaan yllätä ketään. Vielä yksi plussapuoli: töitä ei saa tuoda kotiin😁
N51
Saako kysyä, mikä on palkkaus, bruttotuntipalkka?
mikke granlundin lapsi kirjoitti:
Ennen olin Varasto Duunis , oli just rentoo ja sai massiii
nykyään AMK, rahat ei riitä ees vuokraan
Kunpa pääsisin ajassa taaksepäin.
Et sitten kirjoittamaan AMK:ssa oppinut?
Im e sl addii v i t un h o mo ja k y s :DDDDd.
Eikö varastotyössä ole aika vittumaiset työajat?
olin 8 vuotta varastotyössä suuressa elintarvikealan yrityksessä vuorotyössä. tykkäsin kovasti, jos nyt etsisin työtä ja olisi varastotyötä tarjolla pyrkisin heti.
Mikä varastotyön alin TES on nykyään? Ns. naisten töissä on kahden tonnin paikkeilla palkat. Olen ymmärtänyt, että ns. miesten töissä olisi paremmat.
On se varastotyö ihan jees kun myy sopivasti omaan taskuun. Tavarathan ei maksa mitään.
Vuonna 2030 eläkkeelle. Teen mitä saan. Filunkihommia tietty, jos keikkaa tulee.
Akateeminen.
Vierailija kirjoitti:
On se varastotyö ihan jees kun myy sopivasti omaan taskuun. Tavarathan ei maksa mitään.
Yritteliäisyys on aina ihailtava ominaisuus.
Minä tykkään varastotyöstä, en aio vaihtaa. Kunto säilyy hyvänä ja on mukava työporukka, palkalla pärjää aivan mainiosti. Joskus laskeskelin että eipä se jos kituuttaa opinnot ja sitten maksaa lainaa takaisin ikiajat, veroprosentti nousee.. Ei ole iso ero.
Ilmeisesti ei ainakaan tällä hetkellä täällä :(