Hyi eihän tuolla Yle Areenassa ole mitään katsottavaa
Kommentit (52)
Itse kyllä koen areenan tämän hetken tarjonnan aika kehnoksi. Kaikki katsottava on jo parissa viikossa katsottu ja muista mielenkiintoisista sarjoista on pari viimeistä jaksoa tai kautta saatavilla. Tyhmää ruveta kesken seuraamaan. Parhaat ohjelmat ja dokkarit on kyllä Areenassa, se Netflix enemmän suoltaa roskaa toki.
Itse miellän nuo kovasti suositellut rikossarjat myös tylsäksi roskaviihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä koen areenan tämän hetken tarjonnan aika kehnoksi. Kaikki katsottava on jo parissa viikossa katsottu ja muista mielenkiintoisista sarjoista on pari viimeistä jaksoa tai kautta saatavilla. Tyhmää ruveta kesken seuraamaan. Parhaat ohjelmat ja dokkarit on kyllä Areenassa, se Netflix enemmän suoltaa roskaa toki.
Olis kiva kun suosittelisitte jotain käsien heiluttelun sijaan.
En ole löytänyt Areenasta mitään katsomisen arvoista, enkä kyllä ole jaksanut etsiäkkään.
Zinc
Hankin kanssa Netflixin testimielessä. On kyllä ala-arvoisen surkea se niiden sivusto ja appsi. Ja valikoimakaan ei ole mikään kaksinen ainakaan elokuvien puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netflix HD maksaa 11,99 euroa kuukaudessa ja tilauksen voi lopettaa koska tahansa, vaikka kesken kuukauden ja voit katsoa silti kuun loppuun asti eli siihen asti, kun olet tilauksen maksanut.
Miten sen voi maksaa ja mitä siellä on ?
Ei ole mitään kortteja ja en syöttäisi niiden numeroita muutenkaan kympin takia KOSKAAN nettiin.
Zinc
Yritin mennä katsomaan, ei näe mitä siellä on. Pitäisi ostaa sika säkissä ?
Flixable
?
Ei auennut, oliko tää jotain "hauskaa" huumoria
Zinc
En katso Netflixiä enkä ole tuo edellinen vastaaja, mutta Googlasin "netflix sisältö". Noilla hakusanoilla löytyi Flixable, joka näyttää olevan joku Netflix-hakukone. Sieltä voi katsoa, mitä sarjoja ja elokuvia Netflixissä on (ainakin uudet).
Takaisin aiheeseen: Minä löydän Arenaasta paljonkin hyvää katsottavaa. Esim.:
- Jäljet päättyvät Berliiniin
- Rikosryhmä Köln
- Totuuden taakka
- Murdochin murhamysteerit
- Rantahotelli
- Syke
- Sydäen asialla
- Kriminalisti
- Fleabag
- Isä Brown ja hänen laumansa
- Kotirintaman naiset,
Katso vaikka A-Talk kuukauden takaa. Sieltä selviää kuinka hyvin Suomi on epidemiaan varautunut. Tästä saa kyllä hyvät naurut:
Kenelle on, kenelle ei, sanotaan tällaisessa tapauksessa. Päättele itse mitä sillä tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hakekaa kätilö, Wild Bill - katukyttä korvessa, Fleabag... avaa vaikka Areenasta se ulkomaisten sarjojen osasto, todella monta hyvää sarjaa siellä.
Ja suomalaisista Paratiisi on ihan hemmetin hyvä sarja.
Mun mielestä taas noi mainitut on huonoja tai erittäin huonoja. Paratiisi n kaikki jaksot katsoin, hutiloiden tehty.
Kannattaa katsoa sieltä se sarja missä se suomalainen autonkorjaaja tranvestiitti menee eri maihin lomamatkalle. Paras jakso on Pariisi jakso :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kun suosittelisitte jotain käsien heiluttelun sijaan.
En ole löytänyt Areenasta mitään katsomisen arvoista, enkä kyllä ole jaksanut etsiäkkään.
Zinc
Suosittelen katsomaan BBC:n laadukkaasti tuotetun ja erittäin hyvin näytellyn sarjan "Maailma Liekeissä".
Vierailija kirjoitti:
En halua ahdistaa itseäni millään mamurikossarjoilla. Löytyiskö perinteistä murharikossarjaa kuten Beck, Wallander jne?
Beck nelosella ja Wallander maikkarilla lauantaisin, uusintoja tietty
Aloin just kattoo Miami-elokuvaa. Outoa katsoa Krista Kososta noin.
?
Ei auennut, oliko tää jotain "hauskaa" huumoria
Zinc