Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väsymys juoksulenkin jälkeen

Vierailija
29.03.2020 |

Käyn noin tunnin mittaisella juoksulenkillä aamulla tai päivällä. Syön suihkun jälkeen normaalia kotiruokaa ja katselen teeveetä tai luen.

Siihen se sitten jääkin. Loppupäivän väsyttää ihan törkeästi. Eikö säännöllisen liikunnan tulisi ennemmin piristää? Miten tästä pääsee tai mitä teen väärin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti juokset liian kovaa vauhtia kuntoosi nähden. Kuinka pitkään olet tehnyt tällaisia lenkkejä? Tunti voi myös olla pitkä aika kuntoosi nähden. Kokeile seuraavalla kerralka juosta vain puoli tuntia ja kävellä jälkimmäinen puoli tuntia.

Se, että loppupäivän on uupunut olo, kertoo harjoittelun olevan liian rasittavaa kuntoon nähden. Näin rasittavalle harjoittelulle voi kyllä olla paikkansa kerran viikossa tai kahdessa, mutta ei sen useammin, jos et ole huippu-urheilija.

Vierailija
2/5 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyllä hiilihydraateista. Syön niitä itse tehdyn leivän ja pastojen sekä perunan muodossa sekä syön juureksia. Juon myös vettä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaikenlainen ulkoilu väsyttää. Syön monipuolisesti ja nukun hyvin öisin. Ei tarvitse edes treenata kovaa, silti väsyttää kokoajan. Kaikki arvot ok ja kunto erinomainen. Ikää 40v. Olen ollut väsynyt viimisen 10 vuotta....

Vierailija
4/5 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti juokset liian kovaa vauhtia kuntoosi nähden. Kuinka pitkään olet tehnyt tällaisia lenkkejä? Tunti voi myös olla pitkä aika kuntoosi nähden. Kokeile seuraavalla kerralka juosta vain puoli tuntia ja kävellä jälkimmäinen puoli tuntia.

Se, että loppupäivän on uupunut olo, kertoo harjoittelun olevan liian rasittavaa kuntoon nähden. Näin rasittavalle harjoittelulle voi kyllä olla paikkansa kerran viikossa tai kahdessa, mutta ei sen useammin, jos et ole huippu-urheilija.

Olen aiemmin tehnyt raskasta ruumiillista työtä sekä juossut ennenkin, noin 20 vuotta pitkiä lenkkejä. Välillä olen pitänyt kuukausien taukoja sekä nykyään myös juoksen kevyempiä lenkkejä. Olen myös miettinyt pitäisikö juoksu ajoittaa iltaan mieluummin. Siitä saa ainakin hyvät yöunet. Ap

Vierailija
5/5 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan