Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoa sukulaisille?

Vierailija
29.06.2006 |

Tilanne on tää.. Miehen suku on alkanut kyselemään miten poika ei näytä yhtään isältään... Eipä näytä kun ei ole mieheni lapsi! Olin raskaano jo kun tapasimme ja mieheni hyväksyi asian ja sanoi kasvattavansa lasta kuin omaansa. Tunnusti isyyden ym ja on ihana isä pojalle(mme) Mitä sukulaisille kertoa kun pojalla vihreät silmät, mulla ruskeat ja miehelläni siniset... Tai mulla ja miehelläni tummat, melkein mustat hiukset ja pojalla ihan blondit...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meidänkin lapsella siniset silmät, vaikka isällään on ruskeat ja mulla vihreät. Hiukset ehkä herättää enemmän huomiota.

Vierailija
2/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö on ilmetty isänsä. Monesti vitsailen, etten tiedä kuka pojan isä on (lapset ovat kaksoset).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeampi olisi selittää jos kaksi blondia saisi mustatukkaisen lapsen =)

t. geenitutkija

Vierailija
4/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten miehelläs on tosi urpo suku. Eihän lapset oikeasti useinkaan oo vanhempiensa kuvia, ainakaan molempien. Ja kun sukunäkö voi periytyä vaikka kuinka kaukaa.

Vähän vaikea uskoa koko juttua ...kun ihmisethän näkee mitä ne haluaa nähdä. Jos laitettais yhdet vanhemmat ja 10 vauvaa samaa riviin, niin harva siitä osais sukunäön perusteella etsiä sen parin lapsen. Sit kun on vaan se yks vauva niin eikös vaan olekin ihan selvästi sukunsa näköinen...

Vierailija
5/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai

" joo... on se outoa, miten lapsi voikin periä nuo värit, kun me vanhemmat ollaan tän värisiä"

esim. mun molemmat vanhemmat on tummia, mutta minä veljeni kanssa blondi

Vierailija
6/6 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalimpaa olisi, jos olisitte molemmat blondeja ja lapsella tummat hiukset.

Anna ihmetellä! Varmaan miehen (ja sinun) asia kertoa, jos haluaa ja mitä se muille edes kuuluu. Oletteko ajatelleet kertoa pojalle joskus?

Jos ajattelitte, niin parempi että kuulee teiltä itseltään kuin esim. anopiltasi tai joltain muulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi