Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä on käytävä

Vierailija
29.03.2020 |

En kirjoita tätä viestiä nyt katkerana tai vihaisena tai muuten negatiivisena. Tuli vain näin sunnuntaiaamuna mieleen yksi asia. Toivon, että luet sen rauhallisella ajatuksella, ei raivoavalla. Peace for your sunday!

Ei kaikki ole lääkäreitä, hoitajia, lastenhoitajia, kaupan työntekijöitä. Meitä on monia, monia muitakin, jotka "joudumme" käymään töissä, koska firmaa ei voi sulkea vain siksi, että pelottaa.

Kyllästyttää kuunnella/lukea "pysykää kotona! Tehkää etätöitä, jos ette ole yllämainituissa ammateissa, yms." Millä ihmeellä me kaikki voimme kotiin jäädä? Ei kaikilla aloilla vaan yksinkertaisesti ole etätyön mahdollisuutta.

Joka päivä kirjoitetaan vain, kuinka vanhemmat tekee etätöitä ja opettaa lapsia samaan aikaan. No ei pidä paikkaansa ainakaan meillä. Lukiolainen tekee ihan itse opiskelunsa ja läksynsä niinkuin tähänkin asti ja itse käyn töissä ihan niinkuin tähänkin asti. Tuliko yllätyksenä? Minun ystäväpiirilleni tuli.
<3

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä toimistojakin.

Vierailija
2/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina taas lapset tarhaan ja itse työpaikalle.

Pelätä ei voi, koska pelko lamauttaa ja estää toiminnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus❤️

Vierailija
4/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, ettei hoitajia pelota? Tai apteekin työntekijöitä? On meidänkin käytävä töissä, vaikka pelottaa. Tosin omalla kohdallani on aina se hyvä puoli, että jos arvioisin riskit työnteolle liian korkeaksi, niin en vain mene töihin, se ei ole minun firmani. Sakot ja potkut aivan sama, oma henki on se kaikkein tärkein.

Vierailija
5/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas joltain viety kaikki lelut ja karkit. Alkaa tympimään tämä uhriutumisenkultuuri, johon kaikki nyt tuntuu haluavan osalliseksi ja värikynät on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu aikuistenkin käyttöön, että voidaan liioitella niitä itseään kohdistuvia negatiivisia asioita. Kaivakaa ne lasten ämpärit ja lapion esille ja menkää sinne hiekkalaatikolla uhriutumaan kuinka meillä on asiat huonoimmin kuin naapurilla.

Vierailija
6/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne se johtaa? Niin on monessa muussakin työpaikassa, eivätkä ihmiset valita.

Vierailija
7/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ei syömähän pirä, jok ei töitänsä tee !

Zinc

Vierailija
8/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelolle ei saa antaa valtaa ;)

Zinc

Vierailija
9/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta...mutta kumoaa aina kaiken ennalta sanotun. Eli ärsyynnyin tuota peace länkytyksestä. Olkaa edes rehellisiä...

Jos siitä tulee parempi mieli voidaan askarrella lasten kanssa mitali kaikille, jotka sitä huomiota nyt kaipaa.

Vierailija
10/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue!

Vierailija
11/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lue!

Puhelin pois kädestä ja televisio kiinni. Kudo vaikka villasukkia tai lue kirjaa. Tai askartele itse itsellesi se mitali.

Vierailija
12/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa 660, minä ja minun sankaritarinani.

Vierailija
13/13 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysykää kotona tarkoittaa turhan liikkumisen välttämistä kodin ulkopuolella.

Älä ota hernettä nenuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän